TVP chce zbadać telewidzów. Przetarg wygrała zdecydowanie najdroższa oferta

Firma Kantar Polska wygrała zorganizowany przez Telewizję Polską przetarg na przeprowadzenie badania sondażowego "Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji". TVP zapłaci blisko 330 tys. zł.

Przetarg został rozstrzygnięty 21 listopada. Jak wynika z dokumentów na stronie TVP, zgłosiły się do niego trzy firmy - Kantar Polska, Market Research World oraz Centrum Badań Marketingowych INDICATOR. Ich oferty wykonania badania sondażowego opiewały kolejno na ok. 330 tys. zł, 134 tys. zł i 55 tys. zł. 

Jedynym kryterium oceny ofert była cena - oczywiście jak najniższa. Oferty Market Research World oraz Centrum Badań Marketingowych INDICATOR nie zostały jednak objęte oceną, gdyż zostały odrzucone. TVP nie wyjaśnia, co było przyczyną tych decyzji. Przetarg wygrała firma Kantar Polska.

.. .

Co zbada Kantar?

Jak wynika z "opisu przedmiotu zamówienia", celem badania sondażowego "Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji" jest m.in. "identyfikacja potrzeb odbiorców telewizji".

.. .

W badaniu zostaną uwzględnione opinie i informacje od osób, które w danej kategorii kanałów oglądają zarówno kanały TVP, jak i kanały konkurencji. Kategorii będzie dziesięć - poprzez kanały "ogólne" (tu TVP1 i TVP2 będzie się porównywało do Polsatu i TVN) po informacyjne, historyczne, sportowe, rozrywkowe czy dziecięce.

.. .

Jak wynika z harmonogramu badania, potrwa ono do 15 grudnia. Ma obejmować m.in. przynajmniej 30 indywidualnych wywiadów oraz badanie ilościowe na próbie tysiąca osób. Raport końcowy powinien powstać do końca 2018 roku, a prezentacja wyników badania ma odbyć się do 30 stycznia 2019 r. 

Więcej o:
Komentarze (101)
TVP chce zbadać telewidzów. Przetarg wygrała zdecydowanie najdroższa oferta
Zaloguj się
  • g.lesio

    Oceniono 48 razy 48

    Ponieważ TVP płaci to wyjdzie, że wszyscy badani nic nie robią tylko oglądają kanały TVP jedynie z przerwami na sen i jedzenie.
    Treści pokazywane w tych kanałach są na najwyższym poziomie a te wszystkie konkurencyjne stacje nadają jedynie badziewie , którego nikt nie chce oglądać.
    Prezes Kurski zaniesie tą triumfalną wieść do nadprezesa i wszyscy będą szczęśliwi
    Amen

    A te wydane kilkaset tysięcy złotych to kropla w morzu szczęścia ogólnego.

  • pszczolkaprezesa

    Oceniono 37 razy 35

    Bo tylko Kantar zapewniło w przetargu właściwe procenty.

  • kristofoser

    Oceniono 33 razy 29

    Wyniki już znamy! TVPiS is the Best!

  • justas32

    Oceniono 28 razy 28

    Wiesz co robi to badanie? Ono odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest badanie na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym badaniem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest badanie społeczne, w oparciu o sześć instytucji, które sobie zgnije do jesieni na świeżym powietrzu ...

  • moharp

    Oceniono 19 razy 19

    Ma być oglądalność 100 % i będzie 100 %., ale klakierów trza opłacić.

  • norbertrabarbar

    Oceniono 19 razy 19

    Sprawdziłbym zarząd i powiązania spółki z partią Premie i Stołki w skrócie PiS.

  • ilenka50

    Oceniono 18 razy 16

    Może ta firma obiecała najwyższą oglądalność TVP?:)))

  • ina mina

    Oceniono 15 razy 15

    Wiarygodnosc Kantar wlasnie poszybowala niebotycznie.

  • mistermadmat

    Oceniono 12 razy 12

    Co tu badać nikt o zdrowych zmysłach nie ogląda tej pissowskiej kupy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX