Znana sieć zniknęła z Polski. Nie zrobimy już zakupów w Simply Market. Zmiana szyldu

Auchan dokończyło proces rebrandingu swoich sklepów. W efekcie z Polski zniknęła sieć Simply Market i zakupy zrobimy tylko w sklepach pod szyldem Auchan.

Z polskiego rynku ostatecznie zniknęły szyldy Simply Market. W ich miejsce pojawiły się loga Moje Auchan i Auchan Supermarket. Oznacza to, że sieć Auchan zakończyła proces rebrandingu i ujednolicania sieci sklepów w naszym kraju. Przed jego przeprowadzeniem Auchan miał w Polsce 33 sklepy pod szyldem Simply Market. Jako ostatnie nazwę zmieniły placówki w Warszawie przy ul. Broniewskiego, we Wrocławiu przy ul. Zwycięstwa oraz w Tarnowie. Te placówki otrzymały logo Auchan Supermarket. Proces ujednolicania trwał 12 miesięcy. 

Koniec Simply Market

Dzięki tym zmianom Auchan w Polsce będzie mieć jednolitą markę działającą jako hipermarkety Auchan (74 placówki), Auchan Supermarket (27 sklepów) oraz Moje Auchan (6 sklepów). Do tego w aglomeracji warszawskiej działa internetowy Auchan Direct. 

Ujednolicanie działalności w Polsce nie polegało tylko na zmianie szyldów sklepów. Sieć zintegrowała też swoje struktury biznesowe - Auchan Polska sp. z o.o. wchłonęło cztery inne spółki grupy (Arel sp. z o.o., Arel sp. z o.o. sp. k., Auchan E-Commerce Polska sp. z o.o. oraz Elea Polska sp. z o.o.). 

Decyzja o połączeniu jest przejawem realizacji przez spółkę przejmującą oraz spółki przejmowane założeń polityki Grupy Auchan w Polsce oraz na całym świecie polegającej na skupieniu w jednym podmiocie wszystkich formatów sprzedaży detalicznej (hipermarkety, supermarkety, sprzedaż internetowa), jak również zmierza do ograniczenia kosztów prowadzonej działalności oraz podyktowana jest istotnym interesem gospodarczym spółek łączących się

- uzasadniała zmiany firma w komunikacie. Zmiany w Polsce zgodne są z strategią biznesową Auchan na całym świecie. 

Auchan walczy o klienta

Sieć od zawsze znana była z skromnego wystroju i skupieniu na niskich marżach. Jednak w ostatnim czasie zaczęła zmieniać wystrój sklepów, i nastawiać się na tzw. poprawę doświadczenia zakupowego klienta.

W Polsce dodatkowo, jak wszyscy konkurenci, musi się mierzyć ze skutkami zakazu handlu w niedziele, który mocno wpływa na zachowania klientów. Część placówek Auchan jest zlokalizowana przy centrach handlowych, które mocno odczuwają wejście w życie przepisów.

Dzień bez handlu dla retailerów oznacza niewątpliwie jedno: jeden dzień mniej na zbudowanie relacji z klientem. To spore wyzwanie, szczególnie dla sieci handlowych. Istnieją jednak rozwiązania, które mogą wesprzeć handel w pozostałe 6 dni. Ponadto, ta sieć handlowa, która skutecznie będzie wzbudzać pozytywne skojarzenia, może liczyć na lojalną grupę klientów, która spowoduje, że dodatkowa niedziela bez handlu nie odbije się drastycznie na wynikach sklepu

- twierdzi Bartłomiej Górzny, ekspert TCC Retail Marketing. 

Upraszczanie komunikacji marketingowej, zwiększanie komfortu zakupów - to wszystko wpisuje się świetnie w walkę o klienta. 

Więcej o:
Komentarze (15)
Znana sieć zniknęła z Polski. Nie zrobimy już zakupów w Simply Market. Zmiana szyldu
Zaloguj się
  • extrafresh

    Oceniono 7 razy 3

    Czekam aż z Polski zniknie PiS Market - Koryto+

  • mtarczynski

    Oceniono 4 razy 2

    śmieszna nowomowa: zwykłe zakupy facio nazywa budowaniem relacji z klientem

  • dulcissima

    Oceniono 2 razy 2

    znana? Pierwsze słyszę o takiej sieci - w Łodzi chyba nie mieli żadnego sklepu?

  • pi.asia

    Oceniono 1 raz 1

    "Znana sieć znika z Polski" - co za brednia. Sieć jest ta sama - Auchan. Zmienia się tylko nazwa i logo sklepów Simply, które należą do Auchan. Znana sieć, która naprawdę zniknęła z Polski to był REAL.

  • cykor6

    0

    ULICY ZWYCIĘSKIEJ NIE ZWYCIĘSTWA!!!

  • Amficelias żararaka

    Oceniono 2 razy 0

    To mnie nie interesuje dla mnie może być wszędzie ale to wszędzie Biedronka hahaha

  • j_stalin

    Oceniono 6 razy 0

    skończyla się ulga podatkowa, to trzeba powołac nową spółkę "nie-dej-sie", kiedy w koncu w tym kraju ktoś pomyśli? zamiast banować zakupy w niedzielę, zrobiliby przepisy uniemożliwiające lub niwelujące opłacalnosć takiego matactwa.....

  • cezar85

    0

    Simply Magic

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX