Komentarze (71)
Pięć krajów w UE ma droższą benzynę niż Polska. Najwięcej płacą Szwedzi i Holendrzy
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • jan-ru

    Oceniono 1 raz 1

    Diesel w całej europie tańszy od benzyny, Obajtek nas oszukuje czy zbiera na 500+

  • gj61

    Oceniono 1 raz 1

    No i widzicie sami jak wam się dobrze żyje w Polsce!!! A ciągle narzekacie: kupujecie stare graty na pięcioletni kredyt... no kurna, stać Was, no nie? Mnie, szarego "zmywaka" nie stać na takie fanaberie, muszę jeździć pięcioletnim Landroverem Disco. Cholernie niewygodny...

  • spiwor

    Oceniono 3 razy 1

    Cooo??? Nie jesteśmy na pierwszym miejscu? Niby jesteśmy gorsi od jakiś Szwedów?

  • takito.ataki

    Oceniono 5 razy 1

    Ciekawsze jest porównanie ilości litrów paliwa, które można kupić za przeciętną pensję w danym kraju.

  • sztucznypolak

    Oceniono 9 razy 1

    Porownanie z dudy.
    W Polsce w cenie benzyny jest podatek drogowy.
    W wiekszosci krajow ten podatek placi sie osobbo. Przewaznie uzalezniony jest od wagi samochodu (to waga niszczy droge) i moze siegac stukilkudziesieciu euro miesiecznie za ciezki samochod osobowy. I wtedy moze okazac sie, ze litr benzyny na Zachodzie kosztuje 2,5 euro!

  • koenzymq10

    0

    Pozdro z Rajchu. U mnie paliwko dziś 1,27 EUR, u was ok 0.98 EUR za litr.... Ja zarabiam 3x tyle co w Bolanda... Jak tam bogacze ze Wschodu? Wsyzstko OK? No to: Herzliche Grüße und einen schönen Abend!

  • koenzymq10

    0

    Słuchajcie Polaczki, wef Wolsce 1 l E95 kosztuje obecnie powiedzmy ok 4,35 = 0,98 EUR (przyjmuję 1 EUR = 4,40 PLN). To bardzo fajnie, bo u mnie litr E95 obecnie kosztuje 1,27 EUR. Ale drogo, co nie? No nie do końca. Oznacza to tyle, że benzyna jest droższa tutaj o ok. 30% niż u was. To bardzo fajnie, bo ja obecnie zarabiam 300% tego co w PL. Pozdrawiam z Rajchu "bogaczy" z Kartoflandii.

  • tomasz.rze

    0

    Artykuł w stylu: ile diabłów mieści się na główce od szpilki.
    Mamy NAJDROŻSZE paliwo wśród krajów, które najpóźniej wstąpiły do Unii.

  • marcinmarcin12

    0

    I co dziady? Panstwo jezdzi na gazie wstawionym do WV Polo czy Audi 100

  • ks-t

    Oceniono 2 razy -2

    NAjdroższa benzyna była za Tuska, prawie 5,80. Gdyby przeliczyć ówczesną cenę ropy i kurs dolara , to teraz benzyna powinna kosztowac 3,20. Reszta to koszty pincetplus.

  • ri-pi

    Oceniono 2 razy -2

    Jaki cel postawił sobie ten pismak pisząc te wypociny?

  • franiux

    Oceniono 6 razy -4

    Jak się robi kible za 100-500 tysięcy od stacji to nie dziwne że tak drogo. Ale za to że jest drogo to możecie sobie w ramach tej drożyzny zrobić kupę w kiblu za minimum 100000zł a pracownik po was posprząta a potem zrobi hot-doga. Jedne drzwi do kibla kosztują 4500zł, płytki są za 90zł/m2. To tylko taki przykład dlaczego jest drogo. A mógłbym takich przykładów dać kilkanaście z pierwszej ręki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX