Jerzy Owsiak zirytowany tempem działania Poczty Polskiej. "Wasza oferta jest obietnicą bez pokrycia"

Jerzy Owsiak opublikował na Facebooku wpis, w którym krytykuje tempo działania Poczty Polskiej. Powodem rozgoryczenia jest kartka walentynkowa, która dotarła od jego żony kilka dni po czasie.

Jerzy Owsiak krytykuje tempo w jakim usługi świadczy Poczta Polska. Znany działacz charytatywny umieścił na Facebooku wpis, w którym skarży się, że kartka walentynkowa nadana przez jego żonę nie dotarła na czas pomimo wysyłki ze sporym wyprzedzeniem. 

List został wysłany z Urzędu Pocztowego oddalonego dokładnie o 723 metry od mojego miejsca zamieszkania [...] 11 lutego 2019 roku. Na kopercie naklejona została naklejka z napisem „priorytet”. Było zapewnienie, że list zostanie dostarczony na pewno 14 lutego. List został dostarczony do skrzynki 19 lutego. 8 dni potrzebował na pokonanie trasy niecałego kilometra. Z napisem, który wymaga od tej usługi około 24 godzin. Całą niespodziankę szlag trafił.

- stwierdza Owsiak w swoim wpisie. 

I w ostrych słowach krytykuje operatora pocztowego.

Nie po raz pierwszy, ale po raz kolejny swoim brakiem profesjonalizmu zniszczyliście całą przyjemność związaną z wysyłaniem dobrych, miłych, serdecznych wiadomości. Jesteście niepunktualni i wszystko co jest zawarte w Waszej ofercie, nie trzyma się kupy, jest nieprawdą i obietnicą bez pokrycia,

- czytamy.

Jerzy Owsiak zauważa też, że nie pierwszy raz doświadcza tego typu problemów. Zmusiło go to, by przesyłki za pośrednictwem Poczty wysyłać z olbrzymim wyprzedzeniem. 

Kilka lat temu podobne przesyłki w obrębie tej samej dzielnicy wędrowały ponad tydzień. Składałem nawet stosowne zażalenia do Waszej instytucji i odpisywaliście mi, że… kłopoty kadrowe, kłopoty kadrowe. Pomny tego doświadczenia od tamtego czasu wysyłam życzenia 2 tygodnie wcześniej. I jest to metoda, ale tak być nie powinno.

Czytaj też: 890 mln zł - Poczta Polska oferuje sądom i prokuraturze "najniższą cenę na rynku"

Szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy informuje również, że w związku z osobistymi doświadczeniami związanymi z Pocztą przesyłki WOŚP dostarcza za pomocą firmy prywatnej. 

Podniesienie jakości wymaga wyższych cen?

Problemu świadomy jest zapewne Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej, który w rozmowie z "Rzeczpospolitą" przyznał, że ceny usług pocztowych w Polsce są zbyt niskie względem oczekiwań klientów dotyczących jakości. Problemem są też braki kadrowe i niskie płace. Poprawa sytuacji byłaby możliwa poprzez podniesienie cen usług.

Trzeba się liczyć z tym, że cenniki zostaną zmienione na całym rynku przez wszystkich operatorów. Firmy kurierskie albo już to zrobiły, albo wkrótce zrobią. Wielu czeka na decyzje PP, by móc się później zasłonić nami. Ceny usług pocztowych w Polsce są zbyt niskie względem oczekiwań klientów co do ich jakości. Wakaty wśród kurierów i niskie płace wymuszają podwyżki. My jednak na razie takiej decyzji o wzroście cen nie podjęliśmy.

- powiedział Sypniewski. 

Poczta przeprasza

W odpowiedzi na naszą prośbę Poczta Polska przesłała komentarz. Publikujemy go w całości. 

"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Poczta Polska to ponad 80 tys. pracowników. Zapewniam, że każdego dnia pracownicy Poczty Polskiej dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi satysfakcjonowały naszych klientów. Codziennie doręczamy miliony przesyłek. W naszej pracy zdarza się, że nie wszystko działa tak, jakbyśmy chcieli. Jeden błąd ludzki pociąga za sobą kolejne. Negatywne konsekwencje wpływają na ocenę całej Poczty Polskiej, także tych pracowników którzy w sposób rzetelny wypełniają swoje obowiązki."

Więcej o:
Komentarze (157)
Jerzy Owsiak zirytowany. Poczta Polska potrzebowała ośmiu dni na dostarczenie ważnej przesyłki
Zaloguj się
  • letofon

    Oceniono 3 razy 1

    A słoik doszedł.:)

  • visby

    Oceniono 3 razy -1

    Zesrała się bieda i płacze..... Jedz Owsiak na Zachód, tam będziesz miał lepiej.....

  • ja_prostak

    Oceniono 3 razy -1

    niech se esemesa wyśle , myśli że listonosz będzie w mrozie zapie...ł z jego głupią kartką

  • sselrats

    Oceniono 2 razy 0

    100% polski wytwor.

  • sselrats

    Oceniono 2 razy 0

    Ceny sa wciaz za niskie na te biurokratyczna pokrake.

  • sselrats

    Oceniono 4 razy -2

    Owsiak to chyba jakis obcy agent jak nie wie jak Poczta Polska dziala.

  • 1group

    Oceniono 5 razy -5

    Hucpiarz się denerwuje/ niech idzie pracować na poczcie,będzie robić coś pożytecznego. Gazeta też mogłaby pisać o czymś ciekawszym i mniej "sensacyjnym".

  • ateistaoddziecka

    Oceniono 6 razy 6

    Gdyby to było 40 lat temu, to tatuś pułkownik kazałby dyrektora tej poczty spuścić ze schodów i na drugi raz kartki dochodziły by o czasie.
    A teraz? Teraz przez tych pisowców wszystko jest d.
    Siema.

  • kattarzyna79

    Oceniono 5 razy 3

    "Problemu świadomy jest zapewne Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej, który w rozmowie z "Rzeczpospolitą" przyznał, że ceny usług pocztowych w Polsce są zbyt niskie względem oczekiwań klientów dotyczących jakości."

    CENY SĄ NISKIE??? WOLNE ŻARTY!!
    Wszystko mocno podrożało a jakoś usług jakoś się nie polepszyła!

    Ale za to na pocztach można znaleźć mydło i powidło. A panie na pocztach, zamiast zajmować się obsługą klientów to zajmują się zliczaniem i zwracaniem starych gazet!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX