Przewrócone skrzynki, rozsypane warzywa. "Bitwa o młodą kapustę" w sklepie sieci Lidl

O tym jak niewiele trzeba, by wyzwolić w klientach ogromne emocje, przekonał się w sobotę Lidl. Obniżona cena młodej kapusty okazała się taką atrakcją, że w jednym sklepów doszło do wyjątkowej reakcji.

1,99 zamiast 3,99 zł za młodą kapustę - taka dość zwykła, jak mogłoby się wydawać, przecena doprowadziła do niecodziennych wydarzeń w jednym ze sklepów sieci Lidl. Promocja zorganizowana w ostatnią sobotę wzbudziła ogromne zainteresowanie. Na opublikowanym zdjęciu widzimy skutki -  przewrócone skrzynki i rozsypaną na podłodze kapustę - informuje Kraśnik24.

Polscy konsumenci już kilkukrotnie udowodnili, że w zdobyciu atrakcyjnego cenowo towaru nic im nie przeszkodzi. W 2015 roku w Sosnowcu tłum ludzi w kilka minut zdemolował stoisko z kurtkami i okoliczne regały. Powodem były okrycia wierzchnie dostępne w cenie 59 i 79 zł. "Przed niszczycielskim tłumem zasłonięto nawet roletami chłodnie" - relacjonował sosnowiecki portal informacyjny. Podobna sytuacja powtórzyła się w roku 2017

Czytaj też: Lidl uruchomił w Polsce własną aplikację. Sprawdzamy, jak działa Lidl Plus. Zniżki sięgają 60 proc.

Do czerwoności klientów rozgrzała też promocja torebek Wittchen czy przecena świątecznego karpia."Tłumy wyrywały sobie paczki z rybami z rąk, kotłując się przy lodówkach sklepowych" - relacjonowali świadkowie. 

Na szczęście dla kupujących na początku kwietnia Lidl otworzył sklep internetowy. W tej chwili nie ma w nim żadnych produktów spożywczych. Odzież i artykuły przemysłowe cieszą się chyba dość dużym zainteresowaniem - sklep w ten sposób tłumaczy możliwe opóźnienia w przesyłce towarów. 

Aktualizacja

Sieć Lidl przesłała nam komentarz, który publikujemy w całości.

Naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Klienci wiedzą, że w sklepach Lidl zrobią zakupy wygodnie i bez nadwyrężania domowego budżetu.

Jednym z punktów strategii obranych przez Lidl Polska, jest przygotowywanie wyjątkowych promocji na poszczególne produkty. Promocje cenowe cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów.

W ostatnią sobotę - 18.05 wśród produktów objętych promocją znalazła się polska, młoda kapusta. Jest to produkt chętnie kupowany przez naszych klientów, taki, który ma szerokie zastosowanie w kuchni polskiej. Promocja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Natomiast zapotrzebowanie na ten produkt w naszym sklepie w Kraśniku przeszło nasze oczekiwania.

Więcej o:
Komentarze (221)
Przewrócone skrzynki, rozsypane warzywa. 'Bitwa o młodą kapustę' w sklepie sieci Lidl
Zaloguj się
  • el.pistolero

    Oceniono 103 razy 83

    I wy myślicie, że tacy ludzie odwrócą się od kościoła po filmie Sekielskiego? Polska, to cały czas ciemnogród. Trzeba dziesięcioleci, by się to zmieniło. Po prostu trzeba czekać na kolejną zmianę pokoleń.

  • cafecorner

    Oceniono 59 razy 51

    I Morawiecki chce zebysmy z normalnych krajow do takiej Polski wrocili?! Serio?

  • psyhodelic

    Oceniono 45 razy 39

    Czym ci co rzucili się na kapustę różnią się od tych co rzucili się na szybki zysk w Amber Gold !!!!

  • arkusza

    Oceniono 36 razy 26

    sklep tych "klientów" wynajmuje czy ludzie są naprawdę tak porąbani?

  • siwywaldi

    Oceniono 25 razy 21

    Tzw. "Promocje", wyzwalają podobne instynkty na całym świecie.
    Ale żeby robić z siebie takie ludzkie goowno zaledwie za 2 czy 4 złote?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX