Awaria w Santander Bank. Problemy z płatnością kartą i nie tylko powtarzają się od marca

Klienci Santander Banku mają problem z płatnościami przy użyciu karty. Ich liczne komentarze w mediach społecznościowych wskazują, że awarie powtarzają się co najmniej od marca, gdy ostatni raz pisaliśmy o nich na Next.Gazeta.pl. Infolinia banku potwierdziła problem, ale jego przyczyny nadal są niejasne.

Klienci Santander Banku od kilku dni torpedują jego fanpage na Facebooku. W komentarzach i pytaniach do działu obsługi klienta powtarzają się zarzuty o regularne przerwy techniczne, które najwyraźniej bardzo utrudniają konsumentom korzystanie z bankowości.

Non stop przerwa techniczna, Dramat. Brak dostępu do własnych pieniędzy. Wolę już trzymać pieniądze w skarpecie niż w waszym banku, przynajmniej będę mieć do nich dostęp..
Cotygodniowy brak dostępu do usług elektronicznych!
Ludzie, czy wy jesteście normalni? Przerwa do 16:00? W sobotę przed niedziela nie handlową?

- pisali oburzeni klienci banku na fanpage'u Santander.

Dziś klienci banku donieśli, że bez ostrzeżenia utracili możliwość płatności kartą. Z komentarzy konsumentów wynika, że to nie pierwsza taka awaria.

Przynajmniej raz w tygodniu jakąś awaria. Zamawiam jedzenie, zjadam, a potem nie mogę za nie zapłacić. Czy macie w planach wynagrodzić klientom ciągłe problemy w płatnościach?
Niby wszystko działa, ale jednak "Zarządzanie Kartami" pokazuje brak kart. Aplikacja w sumie też przed chwilą przestała działać

- komentowali dzisiejszą awarię klienci banku.

Bank wie o problemie 

Santander przyznał, że zaraz po pojawieniu się utrudnień podjął działania minimalizujące wpływ awarii na klientów. Tym razem problemy w autoryzacji transakcji przy użyciu karty trwały nieco ponad godzinę i jak przekazał bank, "były wywołane przyczynami sprzętowymi".

Przez cały czas klienci mogli korzystać z płatności BLIK, aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Obecnie wszystkie transakcje przebiegają prawidłowo. Przepraszamy naszych klientów za niedogodności

- podało biuro prasowe banku Santander.

Problem powraca

Jak poinformował Santander Bank Polska, 25 marca część jego klientów miała już trudności w płatnościach kartami. Santander to jeden z najpopularniejszych banków w Polsce. Jak wynika z danych portalu PRNews, na koniec 2018 r. prowadził ok. 3,6 mln kont osobistych dla klientów indywidualnych.

Wtedy klienci banku donosili, że mimo odrzucania płatności kartą, konkretne sumy pieniędzy i tak ubywały z ich kont. Bank uspokajał, że konta klientów będą aktualizowane, ale z opóźnieniem.

Więcej o:
Komentarze (12)
Awaria w Santander Bank. Klienci mieli problem z płatnością kartą. Problemy powtarzają się od marca
Zaloguj się
  • wzaleski1157

    Oceniono 6 razy 2

    Jak Mateusz M. (pseudonim Pinokio) a w dodatku historyk, był prezesem banku, to takie są skutki

  • hr.barry.kent

    Oceniono 1 raz 1

    Kiepski bank. Spychoterapia problemów (u nas wszystko działa!), jakieś dziwne dodatkowe opłaty i nawet głupiego przepraszam nie ma.

    Zostaliśmy wchłonięci tam po połączeniu Deutche Banku. Deutche Bank pod względem obsługi i jakości usług to był po prostu kosmiczny poziom, jedynie miał przestarzałą bankowość elektroniczną. Ale 100 razy bardziej wolałbym przestarzałe WWW Deutche Banku niż cały ten Santander. Rozważam otworzenie kolejnego rachunku w innym banku stopniowe przenosiny.

  • remislanc

    Oceniono 3 razy 1

    Dlatego ZAWSZE mam parę stówek w portfelu...Wielokrotnie widziałem, jak ludzie chcą zapłacić kartą 10-20 zł a tu zonk - terminal/karta nie działa. I po zakupach bo portfel pusty...

  • robertus555

    Oceniono 2 razy 0

    Cash is king.

  • zkaczejzupy

    Oceniono 1 raz -1

    prezes testuje nowy skok na kase, z czegos trzeba bedzie wyplacic reparacje chocby

  • kotkalusia

    Oceniono 1 raz -1

    Dziś płaciłem kilka razy kartą bez problemu i robiłem przelewy

  • nick.do.pisania.w.gazecie

    Oceniono 1 raz -1

    Im mniej banków w Polsce, ty jakość usług bardziej spada. BNP czy mBank nie są lepsze, klient jest ważny do momentu pozyskania....

  • hotin

    Oceniono 3 razy -1

    I dlatego wolę mieć gotówkę przy sobie,niż ,,złotą" kartę kredytową.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX