Awaria w Alior Banku i Banku Pocztowym. Problemy z logowaniem na stronie i w aplikacji

W poniedziałkowe popołudnie wystąpiły problemy z logowaniem do systemu internetowego Alior Banku. Klienci nie mogą się zalogować zarówno poprzez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. Podobne problemy mają klienci Banku Pocztowego.

O tym, że wystąpiła awaria związana z logowaniem do internetowej bankowości Alior Banku, bank poinformowali klienci.

Problemy z logowaniem do bankowości internetowej w Alior Banku i Banku Pocztowym

Z ich doniesień wynika, że nie działa zarówno możliwość logowania się przez stronę internetową banku, jak i poprzez aplikację na urządzenia mobilne. 

Alior Bank zapewnił, że dział IT banku pracuje nad usunięciem problemu. "Wszystko powinno niebawem wrócić do normy" - czytamy w odpowiedzi Alior Banku.

Do systemu internetowego nie mogą zalogować się także klienci Banku Pocztowego. "Trwa analiza utrudnienia. Przepraszamy za niedogodności" - czytamy na Facebooku banku.

Więcej o: