ING Bank Śląski naliczał niesłuszne opłaty swoim klientom. "Trzy razy ściągnęło mi po 265 zł"

ING Bank Śląski na skutek awarii blokował swoim klientom pieniądze na koncie, chociaż odrzucał transakcje realizowane kartą. Do awarii doszło w środę wieczorem. Bank zapewnia, że środki wrócą na konta automatycznie.

ING Bank Śląski oficjalnie poinformował o awarii, która miała miejsce w środę wieczorem (19 czerwca). W jej wyniku część transakcji przeprowadzonych kartami płatniczymi nie została zrealizowana.

"Ja wczoraj chciałam wypłacić z bankomatu. Wyświetli się komunikat żeby się skontaktować z bankiem. Niestety pieniądze zostały zablokowane. Na infolinię ING nie można się dodzwonić" - informowała jedna z klientek banku na Facebooku. "Trzy razy ściągnęło mi po 265,00 zł w sklepie. Trzy razy odrzucona transakcja. Co robić?" - pytała inna. 

Mimo odrzucania transakcji rachunki klientów były obciążane. Bank przyznaje, że powstałe w ten sposób blokady sukcesywnie i automatycznie usuwa. Według przewidywań,  w przypadku transakcji przeprowadzonych w bankomatach banku "powrót" środków na konto powinien zakończyć się w czwartek. Nie wiadomo jednak co w przypadku, kiedy transakcje były dokonywane za pomocą bankomatów innych sieci.

Czytaj też: ING Bank Śląski ostrzega przed trojanem. Podmienia numer konta. "Na ekranie tego nie widać"

ING zapewnia, że niesłusznie "zajęte" środki zostaną odblokowane automatycznie - nie trzeba w tej sprawie występować z żadnym wnioskiem. Bank zachęca jednocześnie, by w przypadku wątpliwości kierować do banku reklamację. 

Więcej o:
Komentarze (36)
ING Bank Śląski naliczał niesłuszne opłaty swoim klientom. 'Trzy razy ściągnęło mi po 265 zł'
Zaloguj się
  • igoro

    Oceniono 11 razy 9

    Zdecydujcie się co bank robił, naliczał opłaty, czy blokował środki, bo to zupełnie inne czynności.

  • tegepe

    Oceniono 10 razy 8

    Co robić? Iść do konkurencji.

  • allegropajew

    Oceniono 8 razy 6

    Dopóki nie będą kary w wysokości 5% za każdy DZIEŃ zablokowanych środków, dopóty będzie się na zwrot czekać ad Kalendas Graecas.

    Gościula

  • zakrzyczny

    Oceniono 7 razy 5

    Credit Agricole uczy klientów noszenia przy sobie gotówki. Blokada środków na dwóch kartach na dwa tygodnie i bezcenna mina pracownika banku bezczelnie twierdząca, że nie wie o co chodzi.

  • jurekwy

    Oceniono 3 razy 3

    Liczą się ludzie, a nie ich pieniądze. O co tyle krzyku, my dbamy o Waszą kasę, nawet jak jest przez jakiś czas niedostępna. Pomyślcie, ile przez ten brak dostępu do pieniędzy zaoszczędziliście. Totalny brak wdzięczności.

  • maklik

    Oceniono 2 razy 2

    Za to lipca niższe oprocentowanie konta oszczędnościowego, bo wg geniuszy z ING inflacja spada :)))

  • druga_wieza

    Oceniono 1 raz 1

    Agile+windows

  • dupazbita

    Oceniono 11 razy 1

    To najlepszy dowód na to aby nie ograniczać obrotu gotówką!!! Ja rozumiem, że każdy rząd (lub nierząd) chce posiadać możliwość totalnej inwigilacji obywateli ale nie za cenę całkowitego uzależnienia od systemów bankowych. Jak to wszyscy bankowcy i analitycy mówią "nie trzymaj wszystkich środków w jednym koszyczku bo będziesz miał zbitądupę".

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX