Biedronka chce skrócić kolejki do kas. Testuje skanery kart "Moja Biedronka"

Sieć sklepów Biedronka, należąca do spółki Jeronimo Martins Polska, rozpoczęła testy skanerów kart lojalnościowych "Moja Biedronka". Urządzenia mają zwiększyć komfort klientów i skrócić czas oczekiwania w kolejce do kasy.

Testy skanerów kart lojalnościowych "Moja Biedronka" przeprowadzane są w czterech sklepach - w dwóch placówkach w Warszawie, jednej w Kostrzynie i jednej w Poznaniu.

Biedronka testuje nowe technologie. Oprócz skanerów kart testuje też kasy samoobsługowe

Wyniki testów pokazują, że klienci chętnie korzystają z nowego rozwiązania.

- Po trzech miesiącach od wprowadzenia tej innowacji ze skanerów korzysta ok. 80 proc. klientów. Wstępne analizy prowadzonych testów wskazują także, że czytniki skracają czas transakcji: samodzielne skanowanie kart przez klientów pozwala kasjerom zająć się skanowaniem produktów, w konsekwencji czego skracają się kolejki do kas - w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl powiedział Krzysztof Rys, kierownik sekcji infrastruktury IT w sieci Biedronka.

Sieć sklepów Biedronka wciąż nie podjęła decyzji o instalacji skanerów kart lojalnościowych "Moja Biedronka" w innych placówkach. Testy wciąż są na etapie analizy.

Biedronka testuje także kasy samoobsługowe. Zostały one zainstalowane w sześciu placówkach w Warszawie i w jednej w Gdańsku

Więcej o:
Komentarze (66)
Biedronka chce skrócić kolejki do kas. Testuje skanery kart "Moja Biedronka"
Zaloguj się
  • berek-oberek

    Oceniono 14 razy 12

    Chcecie skrócić kolejki do kas? Dajcie kasjerom drobne, by nie musieli ich żebrać od klientów.

  • bigmaciek

    Oceniono 11 razy 11

    Jak na 6 kas czynna jest jedna lub dwie to nic dziwnego, że są kolejki. Nie bardzo rozumiem jak skanowanie karty lojalnościowej przez klienta, a nie kasjera, miałoby je skrócić.

  • cymesgeszefciarz

    Oceniono 11 razy 9

    Istotne jest to że na 5 lub więcej kas jedna lub dwie są otwarte praktycznie w każdym markecie, banku itp.

  • antek.nawrot

    Oceniono 6 razy 6

    Niech lepiej odgraca alejki, tam jest tyle tego badziewia ze przejsc nie mozna.

  • szats69

    Oceniono 8 razy 6

    Biedronka oczywiście nie pomyślała, aby zatrudnić więcej kasjerów, bo kiedy jestem, to nigdy nie widzę, aby wszystkie kasy były otwarte, a kolejki są zawsze. Na teraz jest tak, że pracownik ma być w gotowości na kasę, a jednocześnie rozkładać towar. Taki system nie służy ani pracownikom, ani klientom. A jedynie pozwala oszczędzać korporacji.

  • remo29

    Oceniono 10 razy 6

    Nie wiem co tajemniczego dzieje się w Biedrach, ale do której nie wejdę, syf na podłogach jest taki, że można buty zgubić...

  • sthoss

    Oceniono 6 razy 4

    dziesiątki tysięcy firm każdego dnia testuje jakies urządzenia. Czy tylko z Biedronką macie podpisane umowy promocyjne?

  • atr8

    Oceniono 8 razy 4

    Kolejki skróciłyby się, gdyby kasjerki każdorazowo nie dopraszały się o kartę. Kupuję chleb i mleko, żadnych zniżek, a kasjerka " Ma pan kartę moja biedronka"? Podobno firma wymaga tego od nich. Po co wygrzebywać kartę, jeśli tego nie potrzebuję?

  • sirmegayoda

    Oceniono 7 razy 3

    Problemem jest za mała obsługa sklepów. Najbardziej zasyfiona sieć w kraju

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX