Sephora. Kolor koszyka wskaże sprzedawcom, którzy klienci potrzebują pomocy w zakupach

Sephora wprowadza innowacyjny program, który pomoże sprzedawcom określić, którzy klienci potrzebują pomocy w zakupach. Nowy system testowany jest na razie w trzech sklepach w Polsce.

Od teraz w trzech placówkach Sephory w Polsce testowany będzie nowy system, dzięki któremu sprzedawcy będą wiedzieć, którzy klienci potrzebują pomocy. Wskazać im mają to koszyki, wybierane przez klientów salonu.

Sephora. Dwa kolory koszyków w sklepie - wskażą sprzedawcom, którzy klienci potrzebują pomocy

Czerwony koszyk ma sygnalizować potrzebę pomocy. Czarny koszyk ma z kolei oznaczać, że klient nie potrzebuje porady sprzedawców. Sephora wprowadziła tę metodę aby zwiększyć komfort zakupów klientów. W ankietach konsumenci wskazywali, że krępują ich sprzedawcy oferujący im pomoc w zakupach.

Pomysł ten został już wdrożony m.in. w Kanadzie i Rumunii. W Polsce czerwone i czarne koszyki wprowadzone zostały w trzech lokalizacjach: w Sadyba Best Mall w Warszawie, Centrum Plaza w Lublinie i Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu.

Więcej o:
Komentarze (65)
Sephora. Kolor koszyka wskaże sprzedawcom, którzy klienci potrzebują pomocy w zakupach
Zaloguj się
  • pintonek

    Oceniono 11 razy -11

    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu

  • bigzaganiacz

    Oceniono 8 razy -8

    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu

  • beton44

    Oceniono 15 razy -5

    Tylko 2 kolory - dlaczego nie w kolorach tęczy ???
    Co to za rasizm i homofobia - pozostałe 54 płcie gender są pomijane !!!

  • liczna_rodzina_prezesa

    Oceniono 10 razy -2

    Jawna dyskryminacja daltonistów!

  • koenzymq10

    Oceniono 8 razy -2

    Byznes nie idzie, więc trzeba bybć nachalnym spszedafcom. To chyba oczywiste, że ludzie przychodzą do Sephory żeby powąchać, a potem zamawiają online. Zawsze tak robiłem i robię nadal. A nie, przepraszam, ostatni raz perfumy w Sephorze kupowałem w latach 90-tych. Ale wtedy był to EMPiK i nie było na tyle rozwiniętego internetu i handlu online. Dziękuję.

  • sloikbezdekla

    0

    według mnie dobry pomysł

  • kerryking

    0

    Połowa pewnie i tak będzie mylić koszyki, albo brać pierwszy z brzegu - "A to tam był jakiś napis?". Druga połowa nie będzie brać koszyków w ogóle.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX