Komentarze (65)
Sephora. Kolor koszyka wskaże sprzedawcom, którzy klienci potrzebują pomocy w zakupach
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • dorsai68

    Oceniono 12 razy 12

    Można było napisać "dziś zrobię zakupy samodzielnie" a nie "sam/sama", ale autor musiałby wyjść poza obszar szkolenie z marketingu.

  • public_enemy

    Oceniono 7 razy 7

    pomysł jest świetny, z tym, że nie chodzę do Sephory bo ceny mają z kosmosu, już nawet na lotniskach jest taniej (a tzw. strefa bezcłowa już dawno nie istnieje i jest drogo).

  • euphoria19

    Oceniono 9 razy 5

    Każdy będzie brał czarne, żeby się nie narazić na obecnosć kretyńskich lal - sprzedawczyń

  • ojciecmateusza

    Oceniono 7 razy 3

    Epokowy wynalazek, od dzisiaj nic juz nie bedzie takie, jak kiedys.

  • krioprezerwacja

    Oceniono 21 razy 11

    BARDZO DOBRY POMYSŁ. Nienawidzę jak chcę w sklepie pobuszować niezauważona, a sprzedawca chce mi pomóc. Na boga! Jak zechcę to podejdę i poproszę o pomoc. Często na zakupy wybieram się jak chce pobyć sama ze sobą, jak mam dość ludzi. A tu sprzedawca nagabuje...KOSZMAR !!!

  • swiroslaw_zbawiciel

    Oceniono 14 razy 10

    Wreszcie nadzorcy domyślili się, że jak chcemy być nagabywani, to polecimy do krajów "arabskich".

  • ar.co

    Oceniono 20 razy 14

    Najpierw muszą nauczyć klientów o co chodzi z kolorem koszyka. 90% weźmie pierwszy z brzegu i nie będzie bawić się w czytanie objaśnień.

  • aria.pura

    Oceniono 18 razy 14

    To ci bystrzaki. Ludzie myślący od kilkudziesięciu lat wiedzą, że doskakiwanie do wchodzącego do sklepu klienta z warkotem „w czym mogę pomóc” to najlepszy sposób na pozbycie się go raz na zawsze. Tyle że myślenie to u menedżmendy cecha wręcz niepożądana.

  • alberto_srapovoli

    Oceniono 37 razy 27

    - Przepraszam, czy moze mi pani pomoc?
    - Przepraszam, ale nie moge, poniewaz ma pan zly kolor koszyka. Prosze zmienic koszyk, wtedy sama do pana podejde.

    Czy to nie jest troche na sile? Upierdliwy personel rzucajacy sie od razu na klienta i chcacy pomagac jest faktycznie wkurzajacy, kiedy czlowiek wie, po co przyszedl i gdzie tego czegos szukac. Nie lepiej po prostu szkolic personel tak, zeby nie narzucajac sie byli zawsze w poblizu i gotowi pomoc. Tak, jak profesjonalny kelner w dobrej knajpie.

    A w tej calej Sephprze, szczerze mowiac najbardziej wkurza mnie to, ze zawsze mam wrazenie, ze od samego wejscia ochroniarze i te laski traktuja mnie jako potyencjalnego zlodzieja i tak ostentacyjnie patrza mi na rece, ze az nie lubie tam chodzic.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX