Komentarze (65)
Sephora. Kolor koszyka wskaże sprzedawcom, którzy klienci potrzebują pomocy w zakupach
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • kerryking

    0

    Połowa pewnie i tak będzie mylić koszyki, albo brać pierwszy z brzegu - "A to tam był jakiś napis?". Druga połowa nie będzie brać koszyków w ogóle.

  • candy_2009

    0

    To nie jest żadna innowacja, bo w Seulu takie koszyki (nie czarne i czerwone, tylko np. pomaranczowe i zielone) są w każdym sklepie kosmetycznym.

  • liczna_rodzina_prezesa

    Oceniono 10 razy -2

    Jawna dyskryminacja daltonistów!

  • koenzymq10

    Oceniono 8 razy -2

    Byznes nie idzie, więc trzeba bybć nachalnym spszedafcom. To chyba oczywiste, że ludzie przychodzą do Sephory żeby powąchać, a potem zamawiają online. Zawsze tak robiłem i robię nadal. A nie, przepraszam, ostatni raz perfumy w Sephorze kupowałem w latach 90-tych. Ale wtedy był to EMPiK i nie było na tyle rozwiniętego internetu i handlu online. Dziękuję.

  • beton44

    Oceniono 15 razy -5

    Tylko 2 kolory - dlaczego nie w kolorach tęczy ???
    Co to za rasizm i homofobia - pozostałe 54 płcie gender są pomijane !!!

  • bigzaganiacz

    Oceniono 8 razy -8

    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu

  • pintonek

    Oceniono 11 razy -11

    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX