"Niewypastowane buty, psujące się zęby". Dyrektorka LOT skrytykowała wygląd załogi British Airways

Dyrektor operacyjna LOT Cabin Crew na prywatnym facebookowym profilu opublikowała wpis mocno krytykujący wygląd pracowników British Airways. Zarzuciła im brak dbałości o obuwie, fryzurę i ubiór. Zarówno branża, jak i polski przewoźnik natychmiast zareagowali na już usunięty wpis. Burza w sieci trwa jednak nadal.

Administratorzy facebookowego profilu A Fly Guy's Cabin Crew Lounge zwrócili uwagę na wpis Katarzyny Richter, dyrektor operacyjnej LOT Cabin Crew. Również na Facebooku skrytykowała ona "dyscyplinę mundurową i wygląd zewnętrzny członków załogi pokładowej British Airways".

Niewypastowane buty, dziury w rajstopach, opinający się mundur, podwójny podbródek, psujące się i nierówne zęby, fryzura w nieładzie. Jeśli o resztę obowiązków dbają jak o swój wygląd to… nie, nie poddam się efektowi aureoli i nie będę wyciągać wniosków dotyczących kompetencji zawodowych na podstawie wyglądu

- można było przeczytać w usuniętym już wpisie.

Bloger, który umieścił angielskie tłumaczenie wypowiedzi Richter, zauważył, że zdjęcia opisywane przez kobietę wykonano bez zgody fotografowanych. Zwrócił też uwagę na krótki staż kobiety na zajmowanym stanowisku. 

LOT komentuje, zainteresowana przeprasza

Wpis wywołał lawinę komentarzy. Pierwszy pochodził z oficjalnego konta LOT-u. Przedstawiciele polskiego przewoźnika wyjaśnili, że polityka firmy zabrania komentarzy dotyczących pracowników konkurencji. LOT zapewnił, że bada sprawę i traktuje ją poważnie. Swoje stanowisko potwierdził w przesłanym nam komunikacie. Stwierdza w nim, że komentarz zamieszczony na prywatnym profilu na Facebooku pani Katarzyny Richter jest sprzeczny z obowiązującymi standardami i systemem wartości Polskich Linii Lotniczych LOT.

Sama zainteresowana szybko przeprosiła za swoje zachowanie stwierdzając, że żałuje decyzji o upublicznieniu swojego komentarza. 

>>Stewardesa zdradza tajniki swojego zawodu. "Piłkarze rzucali we mnie rzygałkami, pomogły dopiero kontrolowane turbulencje":

Fala komentarzy i krytyki

Przeprosiny nie powstrzymały prawdziwej burzy, która widoczna była w opublikowanych na Facebooku komentarzach. 

"Jak ona mogła? Jednym z największych atutów British Airways jest załoga. We wszystkich kształtach, rozmiarach i rasach - każdy jest wyjątkowy i posiada wyjątkową osobowość. Co za okropna kobieta, trzeba jej utrzeć nosa".

- napisał jeden z komentujących.

"Chciałabym ją zobaczyć po 12 godzinach lotu. Po tak dużym wysiłku musisz wybierać między jedzeniem a snem. Empatia, a nie wygląd - to jedna z podstawowych cech, którą musisz posiadać przebywając wśród ludzi".

- wtrąciła inna z użytkowniczek Facebooka. 

Pojawiły się też krytyczne komentarze dotyczące LOT-u.

"Szczerze to najlepsze doświadczenia mam właśnie z załogą British Airways. Byli dla mnie nadzwyczaj mili i upewniali się jak się czuję gdy poprosiłam o tabletki przeciwbólowe. Podczas podróży z LOT-em zostałam zignorowana dwa razy. Tabletkę dostałam za trzecim, kiedy poszłam na tył i poczekałam aż mi dadzą tę głupią pigułkę" - opisała jedna z czytelniczek. profilu A Fly Guy's Cabin.

Czytaj też: LOT zaliczył klęskę na Węgrzech? Firma odpowiada: jesteśmy zadowoleni z wyników

Wśród około 200 komentarzy słychać wiele podobnych głosów - krytykujących wymagania, by stewardessy wyglądały jak modelki i chwalących załogi pokładowe British Airways. 

Więcej o:
Komentarze (352)
"Niewypastowane buty, psujące się zęby". Dyrektora LOT skrytykowała wygląd załogi British Airways
Zaloguj się
  • oszrany

    Oceniono 138 razy 104

    Kolejna typowa polska wiedniara która awansowała dzięki znajomością stała się nagle wielka panią.

  • brytpol65

    Oceniono 82 razy 68

    Znow kompleksy Polaków wyłażą - dowartościowuja sie, jak innym dowala :-((( Polak ma najrówniejsze zęby, najczystsze buty, największy pomnik Jezusa, największy aqua park, itd itd A jaki cyrk w kraju, tego nie widzi

  • cmok_wawelski

    Oceniono 76 razy 66

    Wyrazy szczerego współczucia dla polskich załóg, które muszą zaciskać zęby i pracować z kimś takim.

  • wmr2000

    Oceniono 67 razy 55

    Obsługa w LOT: najpierw przychodzi pani z kawą. 30 minut później przychodzi pani z wafelkiem

  • czesiekkk

    Oceniono 56 razy 50

    A ja nie oczekuję od stewardesy albo stewarda by byli modelami. Niech będą cierpliwi, rozsądni, dokładni i empatyczni.

  • wawiak57

    Oceniono 60 razy 50

    Skąd ta przemożna chęć publikowania swoich przemyśleń ? Z głupoty i braku życiowego doświadczenia. Tylko kto odpowiada za zatrudnianie takich idiotek na dość wysokich stanowiskach.

  • elzbietttta

    Oceniono 60 razy 48

    Personel pokładowy BA jest sympatyczny, pomocny, dba o dobre samopoczucie pasażerów. Personel LOTu nadęty, niesympatyczny, burkliwy i robiący łaskę, kiedy się o coś poprosi. To moje doświadczenia z ostatniego roku.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX