PLL LOT pomalował samolot w Grześki, a teraz w Śliwkę Nałęczowską. To efekt współpracy firm

Samolot LOT-u Embraer 195 w okazjonalnym malowaniu zadebiutował podczas rejsu do Genewy. Na razie nie wiadomo, gdzie jeszcze poleci "śliwkowa" maszyna.

PLL LOT oraz spółka Colian współpracują na różnych płaszczyznach od kilku lat. Popularne Śliwki Nałęczowskie są serwowane pasażerom klasy biznesowej oraz w salonikach biznesowych znajdujących się na Lotnisku Chopina. Kolejnym etapem współpracy marketingowej jest okolicznościowe malowanie samolotów. 

Samolot LOT-u w barwach Śliwki Nałęczowskiej to część kampanii reklamowej

Premierowy lot "śliwkowego" Embraera 195 odbył się do szwajcarskiej Genewy. Projekt malowania na kadłubie samolotu powstał w ramach pierwszej edycji Design by Śliwka Nałęczowska. W maju br. na tym samym modelu pojawiła się również reklama popularnych batonów Grześków, które również należą do spółki Colian. W przyszłym roku logotypy produktów do niej należących pojawią się na kolejnym samolocie.

>>> Czytaj także: LOT rezygnuje z wafelków Prince Polo. Teraz na pokładach będą częstować Grześkami

"To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych Śliwki Nałęczowskiej. Zaplanowano 3 tygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia samolotu, wykonane przez spotterów lotniczych. Dla fanów zostanie ogłoszony konkurs ze słodkimi nagrodami" - czytam w komunikacie spółki. 

PLL LOT zdecydował się na wprowadzenie nowych lotów do Stanów Zjednoczonych

Prezydent Andrzej Duda ogłosił dzisiaj, że od 11 listopada Polacy będą mogli podróżować do Stanów Zjednoczonych bez wiz. Z tego powodu LOT zdecydował się wprowadzić nowe połączenia. Od 2020 r. polecimy z Warszawy do San Francisco. Od przyszłego roku zwiększy się także liczba połączeń do Chicago, co więcej, spółka zdecydowała się na otworzenie połączenia pomiędzy Krakowem, a Nowym Jorkiem

>>> Czytaj także: Zniesienie wiz do USA. LOT wprowadza nowe połączenie. Od 2020 r. polecimy do San Francisco

Więcej o:
Komentarze (48)
PLL LOT pomalował samolot w "Grześki", a teraz w "Śliwkę Nałęczowską". To efekt współpracy pomiędzy spółkami
Zaloguj się
  • ueue

    Oceniono 17 razy -13

    Jakby namalowali jakies fajne niemieckie logo mercedesa czy BMW to by czerscy piali z zachwytu... a tu ta polskosc nienormalnosc... eh

  • 68jacekw

    Oceniono 18 razy -12

    Gdyby sie udał plan sprzedania LOT-u Lufthansie za 1 euro teraz na burcie byłby rysunek wursta... Herr Donald nie dopilnował..

  • bamapo

    Oceniono 5 razy -1

    Czekamy na somoloty z rysunkami
    1. Węgla i dymu.
    2. Cebuli.
    3. Zrytych moherowych beretów.

  • pbe64

    0

    Nie wiem skąd te lekkie kpiny w komentarzach. Firma cukiernicza Solidarność zapłaciła za reklamę. LOT zarobił na reklamie. Wszyscy widzą w tym interes, to dlaczego nie skorzystać z takiej formy promocji. Samolot robi po 3 rotacje dziennie, więc w ciągu tygodnia odwiedzi około 20 miast w Europie. W tym tygodniu był już w Brukseli, Moskwie, Kopenhadze, Erywaniu, Nicei, Lwowie, Paryżu, Zagrzebiu, Istambule, Amsterdamie, Sofii i Stuttgarcie. Wykupienie bilbordów reklamowych we wszystkich tych miastach byłoby chyba droższe.

  • romantic3

    Oceniono 2 razy 0

    Ale news! Hahahahaaaa!!!

  • k1harper

    Oceniono 2 razy 0

    chinczycy sprzedaja dziennie na taobao tyle sliwki naleczowskiej podrabianej co produkowane jest w Polsce w rok

  • fisher1973

    Oceniono 1 raz 1

    moze powinni sie skupic na ich wysprzataniu, klejace sie stoliki siedzenia, brudne siedzenia i sciany pokladu

  • wawiak57

    Oceniono 1 raz 1

    Zacznę latać jak pomalują w Śliwowicę Łącką. Innych powodów nie widzę by latać tym dziadostwem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX