Bank się nie poddaje. Wciąż oferuje klientom 1000 zł, byle tylko zamknęli swoje konta

DNB Bank Polska informuje, że 29 listopada 2019 r. zamknie rachunki klientów detalicznych. Bank radzi, by do 26 listopada złożyć dyspozycję zamknięcia konta. Inaczej stracimy szansę na ok. 1000 zł premii.

29 listopada 2019 r. zamknięte zostaną rachunki klientów detalicznych DNB Bank Polska. W oficjalnym komunikacie możemy przeczytać, iż niezależnie od tego czy konto zostanie zamknięte za obopólnym porozumieniem, czy w wyniku wypowiedzenia, należy złożyć w banku odpowiedni formularz. Dotyczy on dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku.

1000 zł może przejść koło nosa

Termin upływa 26 listopada. Kto terminu nie dotrzyma traci szansę na rekompensaty, które oferuje bank. Są to odpowiednio:

  • 600 zł brutto rekompensaty za złożenie dyspozycji rezygnacji z produktów bankowych
  • 200 zł brutto dodatkowo za złożenie dyspozycji rezygnacji z grupowego ubezpieczenia nieruchomości DOM w Generali
  • 200 zł brutto dodatkowo za złożenie dyspozycji rezygnacji z ubezpieczenia na Życie/Praca w TU Ergo Hestia

DNB Bank Polska informuje, że biuro obsługi klienta będzie czynne do 16 grudnia 2019 r. Od 17 grudnia Bank nie będzie realizował też obsługi gotówkowej. Jeśli przed tą datą nie zgłosimy się po gotówkę, pieniądze zgromadzone na koncie będzie można jedynie przelać na inne konto.

17 grudnia 2019 r. zmienia się też sposób obsługi klientów w zakresie produktów hipotecznych, który będzie odbywać się w Centrali Banku przy ul. Postępu 15 c w Warszawie. - informuje bank.

Bank zmienia strategię

DNB Bank Polska chce być "specjalistycznym bankiem korporacyjnym obsługującym największe firmy z wybranych sektorów gospodarki". Jeśli chodzi o klientów indywidualnych, to zostaną mu tylko spłacane przez klientów kredyty hipoteczne.

Bank ma w Polsce 9,5 tys. klientów, którym w zamian za rezygnację z prowadzonego konta oferował nawet 1000 zł premii. Pod koniec lipca DNB Bank informował Next.gazeta.pl, że z ofert "pożegnalnych" skorzystało ponad 70 proc. klientów.

Więcej o: