Biedronka. Gang Słodziaków pobił kolejny rekord popularności. Ponad 7 mln pluszaków w rękach klientów

Gang Słodziaków cieszyła się wielką popularnością. W minionych trzech miesiącach w wyniku kolejnej odsłony specjalnej akcji do rąk klientów trafiło ponad 7 mln pluszaków. Biedronka wprowadza kolejne nowości związane z maskotkami.

Jesienna odsłona akcji Gang Słodziaków ruszyła 26 sierpnia i trwała do 17 listopada. Naklejki na maskotki można było wymieniać aż do 1 grudnia 2019 r. Tym razem Biedronka przygotowała zestaw 6 dużych i 4 małych pluszaków. Jak wynika z informacji podanych przez sieć, Gang Pluszaków wciąż cieszy się ogromną popularnością. W tegorocznej edycji do rąk klientów trafiło łącznie 7,2 mln maskotek, czym udało się przebić wyniki z poprzednich lat. 

Gang Świeżaków cieszy się wielką popularnością. Biedronka zapowiada, że klienci nie będą musieli rozstawać się z ulubionymi maskotkami

Sporym zainteresowaniem cieszy się również książka o przygodach gangu "Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków", która trafiła do 620 tys. klientów. Dzięki temu seria trzech książek osiągnęła łączną sprzedaż na poziomie 2 mln egzemplarzy. Biedronka zamierza wykorzystać niesłabnącą popularność maskotek poprzez wprowadzenie kolejnych tematycznych promocji oraz specjalnych ofert. 

Biedronka z nową promocją tematyczną dotyczącą Gangu SłodziakówBiedronka z nową promocją tematyczną dotyczącą Gangu Słodziaków materiały prasowe Biedronka

Wraz z początkiem grudnia na półkach sklepowych pojawiła się gra "Gang Słodziaków Milionerzy”, która jest dostępna za 69,99 zł. Jak zapowiada sieć, pytania dotyczyć będą m.in. literatury dziecięcej, filmów animowanych oraz przygód maskotek. Osoby, które zdobędą symboliczny milion, otrzymają w ramach nagrody specjalny banknot. 

- Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata - zapowiada, cytowana w komunikacie, Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka. 

Więcej o:
Komentarze (21)
Biedronka. Gang Słodziaków pobił kolejny rekord popularności. Ponad 7 mln pluszaków w rękach klientów
Zaloguj się
  • timeline1

    Oceniono 13 razy 11

    Taki właśnie jest nasz świat. Brzydki, tandetny, zaśmiecony. Ale miliony tego chcą i wyrywają sobie z rąk te paskudztwa, żeby za kilka miesięcy trafiły na śmieci.

  • julietwhiskey

    Oceniono 10 razy 8

    Siedem milionów plastikowych zabawek zasili polskie wysypiska śmieci. Za taką "reklamę" firmy powinny płacić specjalny, zniechęcająco wysoki podatek ekologiczny. Inaczej Biedronka zarobi, my WSZYSCY zapłacimy!

  • jeak

    Oceniono 5 razy 5

    Totalny idiotyzm.

  • phugoid

    Oceniono 3 razy 3

    to jest zwyczajna produkcja i dystrybucja smieci, ktore w chwili wytworzenia sa juz de facto bezwartosciowymi smieciami i predzej czy pozniej wyladuja na wysypiskach lub w oceanach (w sumie tak samo mozna napisac o kazdym tanim produkcie masowej konsumpcji)
    produkcji takiego scierwa powinno sie zabronic a juz na pewno sprzedazy czy dystrybucji w eu, wystarczylby jakis zaporowy podatek, bo czemu to niby wszystko sluzy? atawistycznej potrzebie gromadzenia i kolekcjonowania, chocby i smieci oraz ludzkiemu "greedowi", niczemu innemu.
    a ze przy okazji zuzywa sie wyczerpywalne zasoby ziemi to juz malo kogo obchodzi

  • murik

    Oceniono 9 razy 3

    Szkoda tylko, że bardzo dużo osób nie załapało się na słodziaki, choć mieli zebrane wszystkie naklejki, bo Biedronka za mało ich wyprodukowała/zamówiła. Dodatkowo na koniec podwoiła ilość wydawanych naklejek ze świadomością, że i tak nie wszyscy otrzymają pluszaki. Co więcej pracownicy sklepów zachęcali do sprawdzania, ponieważ "Na pewno jeszcze dowiozą, nie wiemy jednak kiedy, więc proszę zaglądać". Trzeba było poinformować pracowników, że słodziaków już nie będzie, ponieważ zgodnie z regulaminem ich zapas się wyczerpał. Ale jak ktoś przyjdzie sprawdzić, to oczywiście coś kupi i biznes się kręci. Taką polityką jako klient jestem mocno zawiedziony. Lidl z kolei przy okazji promocji z książkami zrobił coś innego, dbając o wizerunek firmy. Mianowicie po wyczerpaniu zapasu, dodrukowali i wysłali na wskazany adres. W ten sposób marka nie doznała uszczerbku, klient zadowolony i chętniej do takiego sklepu wróci.
    Generalnie jedno wielkie rozczarowanie marką Biedronka.

  • Oceniono 5 razy 3

    Co to jest 7 milionów ,Stomil Pół miliarda wyprodukował Condomow albo i więcej , hahaha.

  • sokrates2.life

    0

    To są śmieci. Gdzie ta wasza ekologiczność Gazeto. Biedra wam da kasę i już jest pianie. Większość zabawek, gadżetów (wasze avanti) to tylko niepotrzebna nikomu kupa tworzywa, która się będzie rozkładać i truć tysiące lat. Ludzie powinni się kochać, a nie kupować, kupować, kupować, no ale Wybranym przez Boga nie o to chodzi, żeby byli szczęśliwi, tylko żeby robili kasę.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX