Komentarze (80)
W Polsce powstanie testowy odcinek toru Hyperloop. Znalazł się partner dla innowacyjnej inwestycji
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • mreck

    Oceniono 3 razy -1

    złoty pociąg.

  • Andi Pstrik

    Oceniono 1 raz -1

    To jest fajny projekt ale z pewnością nie dla każdego i nie wszędzie a już z pewnoscia nie na skale zapotrzebowania na transport miedzy Wrocławiem a Warszawą. Musk już zaciera ręce ze prace testowe opłacą mu frajerzy z Polski.

  • jsbmw

    Oceniono 3 razy -1

    Gdzie będą kasy biletowe? Chcę już zająć kolejkę na podróż tą kolejką. Rodzinny bilet poproszę, może prawnuki też zechcą. Zamawiam miejsca przy oknach.

  • janusz1069

    Oceniono 7 razy 1

    To chyba nienajlepszy pomysł. Ludzie który go proponują nigdy nie widzieli np. liofilizatora, nie mają pojęcia podstawowych prawach termodynamiki…nie mają wiedzy z technologii materiałowej są po prostu zdecydowanie niedouczeni.. Należą do grupy nawiedzonych skutecznie robiących wodę z mózgu nieświadomej gawiedzi.. Utrzymanie niskiego ciśnienia w 300 km rurze między Wrocławiem a Warszawą to będzie dopiero wyczyn porównywalny z udziałem poduszki z helu w pewnej katastrofie.
    O tym projekcie można rozmawiać tylko po kilku piwach a nie z wzruszającą nadętą powagą

  • walsmet

    Oceniono 6 razy 0

    Szklane Domy XXI wieku

  • zacisze16

    Oceniono 7 razy -1

    Pytanie zasadnicze... Ile macie kasy na ten projekt ?

  • welarg

    Oceniono 9 razy -1

    Problemem nie jest sama koncepcja transportowa, tylko tunel, który musi wytrzymać ciśnienie atmosferyczne od zewnątrz. To według starych jednostek 1 kG na cm2, czyli 10000 kG (10 T) na m2. To dużo czy mało ? Największe spotykane w budownictwie miejskim obciążenie - od serwerowni - to 1000 kG (1 T) na m2. Magazyny biblioteczne - 500 kG/m2. Do tego dochodzi zginanie między podporami. Jakich materiałów trzeba będzie użyć i w jakiej ilości ?

  • cucurucu

    Oceniono 9 razy -1

    Znaczy sie bedzie nowa lodziarnia, kto bedzie krecil lody?

  • junk92508

    Oceniono 28 razy -8

    Nie Warszawa Wrocław - tylko Warszawa Toruń.

    I jak HyperLoop nie wyjdzie to puszczą tamtędy ruch limuzyn rządowych - do tego najszybsze Tesle w ramach elektryfikacji rządu i Antek dojedzie do Torunia poniżej godziny.

  • Marcin Sasielski

    Oceniono 10 razy -2

    100 lat wstecz mowili ze samoloty to bzdura....teraz mowia niedowiarki, ze hyperloop to bzdura.....najlepiej zalozyc rece i sobie pogadac....sa jednak tacy ktorzy nie zakladaja rak i otwieraja dla nas nowe mozliwosci.. tak rozwija sie swiat!!!

  • wranek

    Oceniono 17 razy -3

    Miś.

  • andrzej szymczyk

    Oceniono 16 razy -4

    Witam!
    Sama koncepcja dość interesującą, potencjalne korzyści dla podróżnych niebagatelne ale koszty budowy i eksploatacji nasz conajwyzej srednozamozny kraj całkowicie eliminują!!!
    Chyba, że Najjaśniejszy uzna, iż w przerwie obiadowej przy Wiejskiej wymknie się niepostrzeżenie do KRK na grób brata i z powrotem zanim ktokolwiek się zorientuje a tymbardziej takie orły jak Grzesiu i Rysiu...
    Nooooo to wtedy im ten Miś będzie droższy.....

  • Daniel Kepinski

    Oceniono 10 razy -2

    Nie potrafimy przygotować torów po pedolinio które jeździ 140 km/h a bierzemy się za kosmos kolejny projekt który pochłonie miliony i nic z tego nie będzie

  • batista69

    Oceniono 16 razy 0

    I dlatego kapitał zakładowy spółki pod firmą HYPER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA wynosi .... 5000 zł.
    Prawdziwe pieniądze zarabia się na tylko na drogich słomianych inwestycjach, a co dopiero mówić o inwestycjach w próżnię !

  • adamjh

    Oceniono 9 razy -3

    Nastepna kolejka gondolowa! Swego czasu karzde miasto chzialo ja budowac u siebie.

  • petrucchio

    Oceniono 10 razy -2

    Z Zakopanego do Gdańska będzie nawet szybciej, bo z górki.

  • otopolskiepieklo

    Oceniono 5 razy -3

    mam pytanie - ale dlaczego właściwie do Wrocławia?

    pytanie BEZ podtekstu

  • popsuty99

    Oceniono 11 razy -3

    Warszawa-Wrocław tylko PO co? Dla jaj?

  • hardy01

    Oceniono 8 razy 0

    nie udało się zbudować pełnego toru testowego w Żmigrodzie a oni jakieś mrzonki o hyperloop.... Maglev w Niemczech się nie udał.

  • cenie-dobre-dziennikarstwo

    Oceniono 9 razy 3

    Dlatego będzie budowany w Polsce, a nie we Francji czy RMF.

  • sal11

    Oceniono 8 razy 0

    komunikacyjny leapfrogging w wolsce? czemu nie

  • wheesy

    Oceniono 3 razy -1

    Oni w to WIEŻĄ ????? Serio??? WIEŻĄ ??????
    Cenię dobre dziennikarstwo....
    Brak słów....

  • mkk3a

    Oceniono 26 razy 6

    "Oni naprawdę wieżą w to, że będziemy kiedyś podróżować Hyperloopem. "
    A ja nie wieŻę w to, co widzę...

  • Tredy Tredy

    Oceniono 3 razy -1

    A kto w tym kraju jakim jest Polska,zacznie normalnie dbać o drogi,kolej etc zamiast bawić się za podatnika pieniądze .Pytam KTO??? Czy jest taki?

  • node

    Oceniono 7 razy -1

    To jest zenujace. Trudno mi uwierzyc ze ktos taki pomysl w Polsce bierze na powaznie. Zacznijmy od tego ze Hyperloop Polska ma bardzo imponujaca kadra z wielkim doswiadczeniem...

  • wooki74

    Oceniono 13 razy -3

    Polski Hyperloop będzie napędzany wynglem

  • falen

    Oceniono 5 razy -1

    www.youtube.com/watch?v=Z48pSwiDLIM

  • jamgawel2

    Oceniono 8 razy 0

    Kowalski i tak bedzie podrozowal dalekobierznym z trzema przesiadkami zeby dotrzec do hyperloop stacji. Ja to mam dobrze gole sie i jem sniadanie wieczorem...kto by sie rozbieral po sniadaniu...za 15 siodma jestem w pracy i jem obiad zeby pozniej nie marnowac czasu

  • bzzbzzbzz

    Oceniono 5 razy -3

    a) Proponowana przez zespół Hyper Poland trasa z Warszawy do Wrocławia o długości 415 km mogłaby być pokonana w zaledwie 37 minut.
    b) a z Wrocławia do Warszawy 23 minuty.

    50% robi różnicę.....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX