Klienci Vectry mieli problem z dostępem do usług. Firma wyjaśnia: "Awarie były jednostkowe"

Daniel Maikowski
Niektórzy klienci sieci Vectra mieli dziś problemy z dostępem do internetu i telewizji. Firma poinformowała, że awarie miały charakter jednostkowy.

[AKTUALIZACJA 1#]

Skontaktowali się z nami przedstawiciele sieci Vectra. Operator podkreślił, że awaria sieci dotyczyła jedynie Białegostoku i była krótkotrwała, a inne awarie, które zgłaszali abonenci za pośrednictwem mediów społecznościowych miały charakter jednostkowy.

****

Problemy z dostępem do usług Vectry rozpoczęły się jeszcze rano, ale ich apogeum przypadło na godziny popołudniowe. Problemy zgłaszali klienci sieci w całej Polsce, co bardzo dobrze pokazuje mapa zamieszczona w serwisie Downdetector.pl.

Mapa awarii sieci VectraMapa awarii sieci Vectra fot. DownDetector.pl

Sama Vectra jest świadoma problemu. Firma wydała w tej sprawie oświadczenie, które zostało rozesłane do klientów - poprzez wiadomości SMS oraz e-mail. 

W wyniku awarii sieci, która wystąpiła dnia 11.01.2018 r. od godziny 13:10 nie macie Państwo dostępu do usług Vectry. Pragniemy bardzo przeprosić za niedogodności.

- poinformował operator.

Tradycyjnie już media społecznościowe operatora (m.in. strona na Facebooku) zostały zasypane krytycznymi komentarzami niezadowolonych klientów.

VectraVectra fot. Facebook

Więcej o:
Komentarze (13)
Ogólnopolska awaria sieci Vectra
Zaloguj się
  • roman_26

    Oceniono 4 razy 4

    Trzymam kciuki .. niech się ta firma wysypie...

  • kniazwitold

    Oceniono 3 razy 3

    To jest najgorszy syf na rynku. Instalator ktory przyszedł zainstalować modem uszkodził go w trakcie akualizowania systemu - zatrudniają weśniakow od łopat i wideł do instalacji sieci teleinformatycznych.

  • wlkp88

    Oceniono 1 raz 1

    od 10 lat nikt nic nie zrobił z sms premium ,czyzby ktoś rozsądny zaczął dzałać

  • Kamil Sokołowski

    0

    Nie znam gorszego dostawcy Internetu. Najnowsza oferta i opis typu: " Internet 300Mb/s ( minimalna predkosc od 150Mb/s )". Wiec pytam za co place za 300 czy za 150 ?? hahaha

  • ssaassaa

    0

    No ale po co się burzyć? Takie awarie się zdarzają. I tyle. Nie rozumiem oburzenia ludzi. Jest tyle ciekawszych rzeczy na świecie niż oglądanie memów, że parę godzin offline nikogo nie zbawi. No chyba, że ktoś pracuje internetem, to wtedy trochę inaczej, ale też powinien mieć zawsze plan awaryjny.

  • ziaburek

    0

    Jasne - tylko dlaczego mam w Warszawie dostęp do wszystkich usług? A Vectrę mam od zawsze.

  • Elżbieta Dąbrowska

    0

    chcesz zmienić operatora TV?? odezwij się do mnie na maila zarobcoin@gmail.com lub wejdź na stronę
    otrzymasz:
    tani internet, Telewizja Osobista, telefon
    internet 100 Mb/s
    tylko za 49,90 zł/mies.
    zapraszam

  • profes79

    0

    Abstrahując od codziennej jakości ich usług, jeżeli wysypał im się system w całym kraju, to zdolność pomocy technicznej do obsłużenia wszystkich wk.nych klientów będzie zerowa. To samo było kilka lat temu w UPC jak spalił się most Łazienkowski razem z kablami pod spodem - ale wtedy jak już dobijałem się na infolinię dowiedzieć się co się stało miałem chociaż komunikat o poważnej awarii na terenie Warszawy i nie zawracałem już serwisowi głowy...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX