Klienci Vectry mieli problem z dostępem do usług. Firma wyjaśnia: "Awarie były jednostkowe"

Daniel Maikowski
Vectra

Vectra (fot. DM)

Niektórzy klienci sieci Vectra mieli dziś problemy z dostępem do internetu i telewizji. Firma poinformowała, że awarie miały charakter jednostkowy.

[AKTUALIZACJA 1#]

Skontaktowali się z nami przedstawiciele sieci Vectra. Operator podkreślił, że awaria sieci dotyczyła jedynie Białegostoku i była krótkotrwała, a inne awarie, które zgłaszali abonenci za pośrednictwem mediów społecznościowych miały charakter jednostkowy.

****

Problemy z dostępem do usług Vectry rozpoczęły się jeszcze rano, ale ich apogeum przypadło na godziny popołudniowe. Problemy zgłaszali klienci sieci w całej Polsce, co bardzo dobrze pokazuje mapa zamieszczona w serwisie Downdetector.pl.

Mapa awarii sieci VectraMapa awarii sieci Vectra fot. DownDetector.pl

Sama Vectra jest świadoma problemu. Firma wydała w tej sprawie oświadczenie, które zostało rozesłane do klientów - poprzez wiadomości SMS oraz e-mail. 

W wyniku awarii sieci, która wystąpiła dnia 11.01.2018 r. od godziny 13:10 nie macie Państwo dostępu do usług Vectry. Pragniemy bardzo przeprosić za niedogodności.

- poinformował operator.

Tradycyjnie już media społecznościowe operatora (m.in. strona na Facebooku) zostały zasypane krytycznymi komentarzami niezadowolonych klientów.

VectraVectra fot. Facebook

Zobacz także
Komentarze (13)
Ogólnopolska awaria sieci Vectra
Zaloguj się
  • roman_26

    Oceniono 4 razy 4

    Trzymam kciuki .. niech się ta firma wysypie...

  • kniazwitold

    Oceniono 3 razy 3

    To jest najgorszy syf na rynku. Instalator ktory przyszedł zainstalować modem uszkodził go w trakcie akualizowania systemu - zatrudniają weśniakow od łopat i wideł do instalacji sieci teleinformatycznych.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX