Gazeta.pl Next >  Technologie >  Klienci Vectry mieli problem z dostępem do usług. Firma wyjaśnia: 'Awarie były jednostkowe'

Klienci Vectry mieli problem z dostępem do usług. Firma wyjaśnia: "Awarie były jednostkowe"

A A A
Vectra

Vectra

Niektórzy klienci sieci Vectra mieli dziś problemy z dostępem do internetu i telewizji. Firma poinformowała, że awarie miały charakter jednostkowy.

[AKTUALIZACJA 1#]

Skontaktowali się z nami przedstawiciele sieci Vectra. Operator podkreślił, że awaria sieci dotyczyła jedynie Białegostoku i była krótkotrwała, a inne awarie, które zgłaszali abonenci za pośrednictwem mediów społecznościowych miały charakter jednostkowy.

****

Problemy z dostępem do usług Vectry rozpoczęły się jeszcze rano, ale ich apogeum przypadło na godziny popołudniowe. Problemy zgłaszali klienci sieci w całej Polsce, co bardzo dobrze pokazuje mapa zamieszczona w serwisie Downdetector.pl.

Mapa awarii sieci VectraMapa awarii sieci Vectra fot. DownDetector.pl

Sama Vectra jest świadoma problemu. Firma wydała w tej sprawie oświadczenie, które zostało rozesłane do klientów - poprzez wiadomości SMS oraz e-mail. 

W wyniku awarii sieci, która wystąpiła dnia 11.01.2018 r. od godziny 13:10 nie macie Państwo dostępu do usług Vectry. Pragniemy bardzo przeprosić za niedogodności.

- poinformował operator.

Tradycyjnie już media społecznościowe operatora (m.in. strona na Facebooku) zostały zasypane krytycznymi komentarzami niezadowolonych klientów.

VectraVectra fot. Facebook

Polecamy
Komentarze (13)
Klienci Vectry mieli problem z dostępem do usług. Firma wyjaśnia: "Awarie były jednostkowe"
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane