Sprzedaż tej nowej polskiej gry przekroczyła najśmielsze oczekiwania. Wystarczyło kilkadziesiąt godzin

Frostpunk, najnowsza produkcja 11 bit studios, która miała premierę zaledwie kilka dni temu już teraz może się pochwalić znakomitymi wynikami sprzedaży. Ekipa mająca na koncie doskonały tytuł "This War Of Mine" może mówić o kolejnym wielkim sukcesie.

Koszt produkcji oraz promocji strategicznej gry survivalowej Frostpunk już się zwrócił. Wystarczyło raptem 66 godzin od premiery rynkowej, aby w ręce graczy na całym świecie trafiło aż 250 tys. kopii. Wynik budzi podziw, szczególnie ze względu na fakt, że jak na razie gra jest oferowana wyłącznie na komputery PC.

 

Najnowsza produkcja 11 bit studios zbiera też doskonałe recenzje w serwisach branżowych. Podobnie jak This War of Mine, poprzedni hit tego studia, wymaga od gracza podejmowania trudnych wyborów, ale daje też mnóstwo swobody w poprowadzeniu sposobu rozgrywki. Gra jest dość trudna, ale jak pokazują wyniki sprzedaży, nie stanowi to bynajmniej wady.

Notowania 11 bit studiosNotowania 11 bit studios fot. Investing.com (zrzut ekranu)

Czytaj też: "Frostpunk" podbija świat. Polska gra zbiera świetne recenzje. Gracze i inwestorzy zachwyceni

Oczywiście sukces Frostpunk przekłada się na giełdowe notowania 11 bit studios. Akcje spółki są już najdroższe w historii. Na inwestorów podziałała wiadomości, że nakłady na produkcję i promocję gry szacowane na około 10 mln zł zostały już pokryte za sprawą doskonałych wyników sprzedaży.

Sukces Frostpunka oznacza też, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami deweloperów, że gra będzie intensywnie rozwijana.

Jakub B. Bączek: Gdy sportowiec zaczyna wygrywać, to później robi to regularnie [NEXT TIME]

Więcej o:
Komentarze (17)
Frostpunk - w 66 godzin sprzedało się 250 tys. kopii gry
Zaloguj się
  • WInston Ski

    Oceniono 7 razy 7

    Gra jest piękna w swojej prostocie. Nie ma otwartego świata, eksploracja jest bardzo ograniczona, praktycznie działamy tylko i wyłącznie w niewielkim zagłębieniu w ziemi. Jednak rozbudowa i oczekiwanie na kataklizm świetnie podtrzymuje atmosferę i rozgrywkę. Spędziłem przy niej bez przerwy 36 godzin co nie zdarzyło mi się od 20 lat :)f

  • dmbdmb

    Oceniono 1 raz 1

    Odnośnie tytułu z głównej strony gazety.pl
    Gra nie może sprzedawać się na pniu, gdyż jej ilość nie jest ograniczona. Deweloper może sprzedać mieszkania na pniu, czyli jeszcze zanim je zbuduje. Samochody z limitowanej serii można sprzedać na pniu, ale już te w produkcji ciągłej nie bardzo, gdyż ich ilość nie jest ograniczona. Podobnie jak bilety na koncert, mecz - ilość miejsc jest ograniczona. Prawidłowe jest użycie czasownika w postaci dokonanej: kolekcjonerska edycja gry sprzedała się na pniu. To że gra generalnie sprzedaje się dobrze, nie uzasadnia użycia tego zwrotu.

  • dodatkowo_zwracam

    Oceniono 12 razy -6

    wszystko co ma w nazwie punk się sprzeda

  • zlosliwyskrzat

    Oceniono 43 razy -31

    Gry z Europy Środkowo-Wschodniej robią furorę na Zachodzie bo nie ma w nich "polit-poprawności" niszczącej fabuły, klimat gier a często historyczną rzeczywistość.
    Zachodnie gracze nienawidzący tego co robią zachodnie studia gier kupują masowo gry z Europy Środkowo-Wschodniej również ze względu na chęć wspierania braku "tęczowej" ideologii.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX