Duży sukces polskiej gry "Space Pioneer" od studia Vivid Games. Milion pobrań w trzy tygodnie

W ciągu 3 tygodni od premiery gra "Space Pioneer" trafiła już do ponad miliona graczy na całym świecie. Wśród najbardziej dochodowych krajów znajdują się: USA, Chiny, Japonia, Wielka Brytania oraz Korea Południowa.

W ubiegłym tygodniu "Space Pioneer" debiutował w sklepie Google Play oraz Samsung Galaxy Apps. Podobnie jak w przypadku premiery na urządzenia z systemem iOS, tytuł znalazł się w czołówce najchętniej pobieranych gier akcji oraz został wysoko oceniany przez graczy. Do tej pory najbardziej dochodowymi krajami są kluczowe rynki mobilne: USA, Chiny, Japonia, Wielka Brytania oraz Korea Południowa.

W najbliższych miesiącach do gry zostanie wprowadzonych wiele nowości, m.in. nowe tryby gry, personalizacja pancerza, broni i robota, system osiągnięć, przeciwnicy z nowymi mechanikami rozgrywki oraz budynki rozbudowujące funkcjonalności kosmicznej bazy. Pierwsza aktualizacja trafi do sklepu za niespełna 3 tygodnie.

 
Milion pobrań w okresie premierowym to dobry wynik. Gracze chętnie angażują się w rozgrywkę pozostawiając bardzo wysokie oceny. Nie jesteśmy jeszcze w pełni zadowoleni z monetyzacji mikropłatności, gra ma jednak solidne podstawy, które za pośrednictwem nadchodzących aktualizacji umożliwią dalszy systematyczny wzrost metryk

- podkreśla prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny.

Vivid Games zapowiedziało, że 28 czerwca w App Store, a 13 lipca w Google Play pojawi się bijatyka "Mayhem Combat". W sierpniu do portfolio dołączą natomiast pozyskane w ramach programu wydawniczego futurystyczne wyścigi "Gravity Rider".

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na GPW.

Więcej o:
Komentarze (8)
Sukces polskiej gry "Space Pioneer" od studia Vivid Games.
Zaloguj się
  • qqror

    Oceniono 9 razy 7

    "Nie jesteśmy jeszcze w pełni zadowoleni z monetyzacji mikropłatności, gra ma jednak solidne podstawy, które za pośrednictwem nadchodzących aktualizacji umożliwią dalszy systematyczny wzrost metryk".
    Komentarz zbędny.

  • wydarzenia-sierpniowe-o16

    Oceniono 2 razy 2

    Od ruskiego studia pewnie.

  • yabadabadou

    Oceniono 9 razy -7

    Niech mi ktoś logicznie wytłumaczy dlaczego polska firma nie daje gier w polskiej wersji językowej?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX