Komentarze (77)
Operator kantuje cię na prędkości internetu? Teraz nie ujdzie mu to na sucho
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • franekzjanek

    Oceniono 5 razy 3

    .
    Załóż konto , zarejestruj konto ..podaj dokładne swoje namiary aby ułatwić odpowiednim służbom dotarcie do ciebie . Na tym polega cały pic ...
    .

  • wujekdolf

    Oceniono 6 razy 2

    i takim oto "niewinnym" na pierwszy rzut oka sposobem, pisiory szczują ludzi na ludzi - tuż przed świętami :(

  • wiezet

    Oceniono 3 razy 3

    tylko po co się rejestrować na tej stronie ? Znowu inwigilacja ?

  • sp_antek

    Oceniono 6 razy 0

    Kolego - nie rób ludziom wody z mózgu - osoby prywatne NIE MAJĄ OKREŚLONEJ STAŁEJ PRĘDKOŚCI NETA, jedynie formułkę -"...DO 10/20/40/80 Mb/s - znaczy prędkość MAKSYMALNA nie może przekroczyć DANEJ wartości, lecz NIE MASZ ZAGWARANTOWANEJ prędkości nominalnej. Więc operator przy umowie DO 80Mb/s jest bezkarny - gdyż obojętnie co udostępni - choćby 2kb/s - to jest to zgodne z umową.

  • mjunhy

    Oceniono 2 razy 0

    Ja mam światłowód i kosmiczną prędkość internetu ale komputer mam słaby procesor 2giga jednio 2 gb ramu więc wielka prędkość internetu nic nie daje.

  • generationnext

    Oceniono 18 razy 14

    skoro operatorzy znaleźli sobie słowo wytrych "do" to niech abonamenty ludzie też płacą "do". Jeżeli mam w umowie "do" 100 mb/s a faktycznie mam średnią w miesiącu na poziomie 5 mb/s to płacę 5% ustalonej miesięcznej stawki abonamentu. Przy współczesnych technologiach jest to chyba policzalne? W przeciwnym razie jest to zwykłe oszustwo. Powtarzam - OSZUSTWO!

  • dupawolowaijeszczeraz

    Oceniono 9 razy 3

    Internet domowy w plus - pani odpowiadając na reklamację napisała że gwarantują prędkość... 32kb/s :) Przy pingu 800 - 1100 to wiecie co sobie można z takim internetem zrobić, prawda
    Niech nam żyje PLUS internet domowy (urządzenia wciskają ODU i IDU 300 tzn. do 300 Mb/s mogą pracować hahahahaha )
    Ale kasę muszę płacić w pełnej kwocie :( a to już nie jest śmieszne przy umowie na 24 mies.
    NIGDY więcej internetu z PLUSA

  • tomcatkkk

    Oceniono 6 razy 0

    Gazeta ewidentnie reklamuje program! (krypto reklam)
    Wprowadza jednocześnie klientów w błąd. Operatorzy dla klientów indywidualnych najczęściej oferują prędkość "do". Czyli jak masz do 100mb/s w umowie to realnie może być 1 mb/s i to dalej jest zgodne z umową. Można prosić umowę z CIR (Committed Information Rate) jednak taka usługa będzie 10 razy, oby tylko 10 razy droższa.
    Jeszcze jedno prędkość najczęściej jest do modemu, routera. Nie bierze się zasięgu, prędkości połączenia wi-fi Przykładowo jeżeli masz 1gb/s (jak w moim przypadku) żaden router nie przepuści tej prędkości Przepustowość wi-fi to temat woda. prędkość spada w zależności od odległości i zakłóceń.

  • jacek.boczkowski

    Oceniono 4 razy -4

    Operatorzy zapewniają transfer taki jak w umowie. Często z przyczyn technicznych nie da się utrzymać górnej granicy szybkości ale nawet ta dolna najczęściej wystarcza. Np Orange "do 80 Mbit/s" po łączach miedzianych zapewnia minimum 24 Mbit/s co wystarcza do oglądania 2 kanałów telewizyjnych HD jednoczesnego przeglądania Internetu.

  • kamuimac

    Oceniono 13 razy 9

    operator cie nie kantuje tylko ludzie nie umieją czytać - oferty nigdy nie są "minimum 40mb/s " tylko " do 40 mb/s" - co oznacza że owsze jeśli mieszkasz blisko "hubu" to pociągnie ci 40 ale jeśli mieszkasz np 10 km dalej to jak wyciągniesz 10 mb/s to bedzie sukces.

    wiekszość operatorów mówi o tym wprost jesli ich zapytasz - np kiedy ja załatwiałem rodzicom abonament to kobieta z Orange wprost powiedziała żeby wziąść najtanszy możliwy pakiet bo tam gdzie mieszkają nigdy nie będzie szybciej .

    no ale naiwniaka można bez problemu złapać na "internet do 100mb/s" :)

  • masofrev

    Oceniono 11 razy -5

    > Operator kantuje cię na prędkości internetu
    Prędkość jest wartością wektorową! Internet nie ma "prędkości" - rozmawiamy zapewne o szybkości transmisji...
    Redaktor do gimnazjum!

  • miszka_szyfman

    Oceniono 4 razy -2

    A jak mam prędkość gwarantowaną do 144 GB , gdzie najważniejsze jest to "do" ?

  • kozenak

    Oceniono 2 razy -2

    Mi powiedzieli że kable mam złe w chałupie i w sumie mogę im naskoczyć

  • siwywaldi

    Oceniono 4 razy 0

    Wiele zależy też od rutera. Ja mam taki (własność operatora), że pełne parametry daje w odległości max. 2 metrów. A w drugim pokoju to już niestety jest "czarna dziura".
    Niestety jedyny sposób, to zmienić operatora, ale jak u innego będzie to samo?

  • gostek_gostek

    Oceniono 16 razy 8

    Co z tego, skoro nasz narodowy operator oferuje taką o to usługę. Neostrada 10 MB gdzie gwarantowana prędkość to 1 MB! Przez 2, 3 lata walczyłem z Orange o zapewnienie mi właściwych parametrów łącza. Odcięty byłem właściwie od wszystkich usług. Nie działało żadne VOD, Spotify itd. Cyfrowa pustynia. A najbardziej bolało mnie to, że Oragne nie potrafiło odpuścić i za ten internet kasowało mnie prawie 100 zł. składałem 10 reklamacji. raz mnie oszukali rozpatrując jedną i było to dobrym momentem aby coś wskórać skończyło się na skardze do UKE. W wyniku tego dostałem na jakiś czas jakiś niewielki rabat i coś w centrali poprzestawiali - pewnie dostałem jakiś priorytet i jakiś czas tylko nieco lepiej chodził ten internet. Później znowu to samo. Na pytanie czy nie mogłem wziąć innego operatora odpowiadam - nie. W tym miejscu nie było żadnego poprawnie działającego operatora telefonii komórkowej. Tak więc pomimo zmiany przepisów większość klientów i tak jest dalej bezbronna bo Orange sprzedaje 10 MB łącze za stówę i jedyne co musi zrobić to dostarczyć Ci jedyne 1 MB. I żadne reklamacje nic tu nie dadzą. I w takiej sytuacji jest pół Polski prowincjonalnej. A Orange na swoich centralach sprzedaje więcej dostępów niż są w stanie obsłużyć centrale. I żadne prawo na ten moment nie zmusi ich do tego aby dostosować infrastrukturę do obsługiwanego ruchu. Tak więc jest to działanie oderwane od rzeczywistości! Nawiasem mówiąc to na stronie Orane jest speedtest którego wyniki są respektowane i właściwie jego pomiary nie różniły się od pomiarów innych testów.

  • anusza48

    Oceniono 1 raz -1

    To dobry krok w dobrym kierunku ale tylko 1szy.Bo co z klietami dostawców NETu drogą radiową:to te "talerze" na zewnątrz, a nie - jak chce regulacja - "po kablu" czy innym światłowodzie?
    A co się tyczy słabości mobilnych urządzeń,to jeśli w gospodarstwach domowych NET przychodzi po ustawowym kablu i następnie "rozsiewa się" routerem,to skutki słabości na wejściu dają podstawę do reklamacji jak wyżej.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX