Komentarze (141)
Nieświadomie "przelała" oszustom 9 tys. zł. Bank odrzucił reklamację
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • pandzl

    Oceniono 6 razy 2

    Dlaczego Bank ma uznać reklamację skoro klienta sama przelała kasę. Od ścigania oszustów jest policja.

  • uploadhelski

    Oceniono 3 razy 1

    bezsensowny tytuł, niepotrzebny (jak zwykle na gazeta.pl) cudzysłów.
    Pisanie ze zrozumieniem? Tak to nazwać

  • yslsl

    0

    W Stanach banki oddają kasę w każdym przypadku oszustwa. Wałkuski kiedyś opowiadał...

  • aldik1980

    Oceniono 3 razy -1

    Czyli jak ja wezmę kasiurkę od poszkodowanej i dam wyłudzającemu to zostanę skazany na karę przez sąd za współudział a jeżeli to zrobi bank to nawet nie musi zwracać ?

  • baby1

    Oceniono 15 razy -1

    Jeżeli możliwy jest przelew 9000 zł bez autoryzacji transakcji, to usługa bankowa jest do doopy.

  • jugger

    Oceniono 3 razy -1

    najlepiej płacić Blikiem - jak nie można płacić blikiem ja nie płace i biorę za pobraniem

  • brum79

    Oceniono 12 razy -2

    trzeba byc totalnym idiota, zeby sie na to nabrac.

  • arkusza

    Oceniono 4 razy -2

    "przez fałszywą stronę PayU" - i tu jest pies pogrzebany. Konstrukcja tego serwisu zachęca do oszustw. I nie ma co zwalać winy na użytkownika - "bo kliknął","bo nie sprawdził certyfikatu". Na stronę banku wchodzi się po własnoręcznym wpisaniu adresu (w miarę możliwości - najlepiej z "czystego" dedykowanego komputera/ virtualnej maszny przeznaczonego wyłącznie do bankowosci internetowej) a nie przez jakiś zas... serwis przekierowujący.

  • blubrystaregomarycha

    Oceniono 11 razy -3

    Dobrze wiedzieć co to za bank. Na pewno nie założę w nim konta. Powinniście zawsze podawać nazwy banków, które w takich przypadkach wracają pieniądze oszukanym klientom, jak i tych, które nie zwracają. Jak te drugie zaczną tracić klientów, to im rura zmięknie.

  • balcerowicz_musi_wrocic

    Oceniono 9 razy -3

    Trzeba problem zlikwidować u źródła i zabronić wysyłać SMSów z koniecznością wniesienia zapłaty. Odpowiedzialnymi za to, aby takie SMS nie docierały do odbiorców, należy uczynić operatorów sieci komórkowych.

  • pbattk

    Oceniono 14 razy -4

    Oczywiści, że złodzieje nic tu nie zawinili. Okradli klienta tak ładnie, że ani policja ani bank, który z klienta żyje nie widzą w tym żadnego powodu do wszczęcia procedur pomocnych poszkodowanemu lecz raczej obciążą go jeszcze kosztami przelewu. To jest właśnie Państwo "prawa"! Prawa dla złodziei i nierobów!!!

  • wujek_chester

    Oceniono 14 razy -4

    To lepiej trzymać pieniądze w skarpecie, bezpieczniej, skoro z"bezpiecznego" konta bankowego można wyciągnąć kilka tysiaków, a bank nie ponosi za to winy?

  • adellante12

    Oceniono 13 razy -5

    Millenialsi to jednak banda bezmyślnych kretynów. jedyne czego się uczą to działania w grupie i w mediach społecznościowych. Dzięki temu banda kretynów zachowuje się jak ławica sledzi.

  • lux_12

    Oceniono 17 razy -11

    Bank powinien uznać reklamację. Skoro tego nie zrobił, należy go czym prędzej opuścić, bo to hiena. Nie twierdzę, że banki to instytucje charytatywne, ale to, w jaki sposób prowadzi politykę wobec klientów wpływa na renomę instytucji. Mój bank w trymiga, po zrobieniu przeze mnie transakcji na trefnej stronie i skradzeniu danych z karty, wysłał mi smsa, że prewencyjnie zablokował mi konto i mam się natychmiast do nich zgłosić. Dane i kasę ukradli mi oszuści z mojej winy, a jednak bank oddał mi kasę i w ciągu 3 dni wymienił kartę płatniczą na nową.

  • domektomek

    Oceniono 17 razy -13

    Nigdy nie płacę przez telefon.
    Nigdy nie przelewam opłat przez domowy internet, a z internetu nawet nie zaglądam na moje konto.
    I to właśnie uważam za najlepsze zabezpieczenie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX