Lidl uruchomił w Polsce własną aplikację. Sprawdzamy, jak działa Lidl Plus. Zniżki sięgają 60 proc.

Daniel Maikowski
Znana niemiecka sieć dyskontów wystartowała w Polsce z programem lojalnościowym. Aplikacja Lidl Plus jest dostępna zarówno na smartfonach z Androidem, jak i iOS. Na początek Lidl przygotował dla użytkowników kilka ciekawych promocji.

Aby skorzystać z Lidl Plus, musimy najpierw założyć konto. Poza imieniem i nazwiskiem aplikacja żąda od nas m.in. podania adresu e-mail oraz numeru telefonu. Co więcej, numer ten musimy jeszcze potwierdzić, wpisując kod z otrzymanego SMS-a. Z tego powodu niektórzy czytelnicy zapewne już w tym miejscu skończą lekturę tego tekstu. Przejdźmy jednak dalej. Co znajdziemy w Lidl Plus? 

Lidl PlusLidl Plus fot. DM

Kupony, zniżki, gazetki i zdrapki

Interfejs aplikacji dzieli się na trzy główne sekcje: KUPONY, OFERTY oraz GAZETKI. W pierwszej z nich czekają na nas kupony zniżkowe. Mnie na początek przywitała 60 proc. zniżka na zakup bananów (z 4,99 do 1,99 zł za 1 kg), 30 proc. na masło (z 4,99 na 2,99 zł) oraz 35 proc. na mleko (ze 1,99 do 1,29 zł).

Aby skorzystać kuponu, należy go wcześniej aktywować, a potem - już w czasie zakupów - przyłożyć nasz smartfon do urządzenia przy kasie, które zeskanuje kod QR z wirtualnej karty lojalnościowej. Rabaty zostaną naliczone w sposób automatyczny, a informacja na ten temat znajdzie się na paragonie.

W sekcji OFERTY znajdziemy natomiast aktualne oferty promocyjne w sklepach Lidl, do skorzystania z których nie potrzebujemy kuponów. Z poziomu aplikacji możemy również przejrzeć gazetki promocyjne, zapoznać się z mapą wszystkich sklepów czy też z ofertą Winnicy Lidla.

Lidl PlusLidl Plus fot. DM

Ciekawą funkcją są też E-PARAGONY. Aplikacja gromadzi w jednym miejscu wszystkie nasze paragony z ostatnich 30 dni. Użytkownicy Lidl Plus za zakupy w sklepach będą nagradzani "zdrapkami" z nagrodami.

Warto zaznaczyć, że Lidl Plus wciąż znajduje się w fazie testów, a użytkownicy aplikacji mogą doświadczać pewnych błędów i awarii. Dość wspomnieć, że udało mi się przetestować aplikację dopiero kilka godzin po jej zainstalowaniu, gdyż wcześniej nie działały praktycznie żadne funkcje.

 

Więcej o:
Komentarze (39)
Sprawdzamy, jak działa aplikacja Lidl Plus. Zniżki sięgają 60 proc.
Zaloguj się
  • demkel

    Oceniono 26 razy 20

    Często w Lidlu kupuje ser Roquefort w opakowaniach 100g po 6,99,-PLN
    Własnie zainstalowałem ww. aplikację i widzę super ofertę: ww ser przeceniony o 30%: z 9,99 na 6,99.
    Jeżeli pozostałe "promocje" polegają na tym samym, to zaliczają niezłą wtopę na starcie.

  • polskaplonie

    Oceniono 11 razy 11

    skończyłem właśnie na tym akapicie o tym, że czytelnicy skończą właśnie w tym miejscu :-)
    a taką aplikację, to w każdym sklepie z aplikacjami...

  • ps11111ps

    Oceniono 10 razy 8

    Wyjasnilo sie po co od ok roku przy kazdej kasie jest zamontowany czytnik. Do skanowania apki ze smartfona. Poszli za modą i musieli dodac ten wszędobylski Plus do nazwy programu. Cos czuje ze zaraz z Orlenu znikna paliwa Verva a pojawia sie Orlen Plus. A program Orlen Vitay zmienisiew OrlenVitayPlus. Oczywiscie za pomysł rebrandingu Osrajtek zainkasuje gruba hotowke. O ile zaklad ze tak bedzie?

  • bamapo

    Oceniono 11 razy 5

    Haha Lidl szuka łosi którzy sprzedadzą swój numer telefonu i przetestują nową aplikację ktorej zaden profesjonalny tester nie widział za kilogram bananów, kostkę masła i litr mleka. :)

  • otopolskiepieklo

    Oceniono 6 razy 4

    szkoda że autor nie zająknął się, że aplikacja była do pobrania od 1/4 - do pobrania!

    kupony zniżkowe są od 1-3 kwietnia, a należy się zarejestrować, no i udać się do sklepu

    pewnie jestem nienormalny, ale dla mnie to jest brak logiki - nawet zadzwoniłem na infolinię, by jakiemus pacanowi z managmentu operator przekazał, że coś jest jednak nie tak, bo może jednak klient nie powinien warować by pobrac aplikacje i warować przed sklepem, by kupon zrealizować, ale dla obsługi infolinii, to jest jak najbardziej logiczne

    cóż widać żyjemy w rzeczywistości równoległej

    nie dość tego - na stronie aplikacji w google play gdy widniała informacja, ze na terenie twojego kraju aplikacja jest niedostępna (jak wspomniałem Lidl blokował jej wydawanie do 1/4) , jakimś dziwnym trafem były opinie po polsku sprzed paru dni, a nawet paru miesięcy...

    a jeszcze z ciekawostek, to na aplikacji pokazały się bony z zniżkami ale do wykorzystania do 31/3.....????

  • dejacek

    Oceniono 3 razy 3

    wg mnie największą wadą takich sklepów jest zmienność asortymentu. Kupowałem tam przyzwoitą whiskey Quinn Margot 8 letnią, po dwóch latach zniknęła z półek i nie ma . Jest 3 letnia trochę tańsza ale to zupełnie inna rzecz.

  • artus

    Oceniono 2 razy 2

    Im mniej danych osobowych, tym lepiej. Ciekawe, czy się połakomią też na adres zamieszkania, żeby coś tam. Dziwne, że firmy tego nie rozumieją. Choć z drugiej strony, ludzie podają i się cieszą, że zaoszczędzą te 5 złoty miesięcznie.

  • ktos210

    Oceniono 4 razy 2

    Promocja na to co nie idzie :)

  • pszczolkaprezesa

    Oceniono 11 razy 1

    Czyli tak samo dyskryminuje użytkowników innych systemów działających na smartfonach jak hipermarkety.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX