Awaria w bankach. Santander, mBank i PKO BP. Problemy już zażegnano

Trzy banki miały dzisiaj awarię w swoich systemach internetowych. Wszystkie rozwiazały już problemy. To już kolejne kłopoty banków w ciągu ostatnich paru dni

Klienci PKO BP, Santandera oraz mBanku od rana doświadczali problemów z korzystaniem z bankowości internetowej. Najpierw kłopoty miało PKO BP, których klienci zaczęli raportować pierwsze błędy jeszcze przed 9:00. Z problemami uporano się w parę godzin. Następnie kłopoty pojawiały się wśród użytkowników bankowości internetowej Santandera. Pierwsze raporty zaczęły spływać po godzinie 10:00. Jak informuje WP, od 13:20 wszystkie usługi w tym banku ponownie zaczęły działać. mBank problemy zaczął mieć nieco później, od około godziny 11:00, zgłoszeń było jednak znacznie więcej, zgodnie z danymi strony Downdetector – kilkaset w porównaniu do kilkudziesięciu w Santanderze. mBank jednak zareagował szybciej i sprawniej, bo wszystko wróciło do normy tuż przed godziną 13:00.

To już kolejny problem Polskich banków w ostatnich dniach. W zeszłym tygodniu podobnych trudności doświadczyli klienci Millenium oraz ING Banku Śląskiego. Klienci tego ostatniego także raportują dzisiaj kłopoty z wykonywaniem niektórych operacji, ale problem wydaje się dotyczyć znacznie mniejszej liczby osób. 

mBank, Santander i PKO BP miały problemy z logowaniem do swoich usług

Najczęstszy problem dotyczył możliwości dostania się na swoje konto. Większość klientów mBanku, Santandera oraz PKO BP doświadczyła trudności podczas logowania. Na tym jednak problemy się nie skończyły, ponieważ nawet jeśli ktoś zdołał wpisać się na swoje konto, mógł mieć kłopoty podczas próby wykonania przelewu lub płatności BLIKiem. Ponadto niektórzy klienci zgłaszali też, że nie mogą zapłacić kartą.

Więcej o:
Komentarze (5)
Awaria w bankach. Santander, mBank i PKO BP. Problemy już zażegnano
Zaloguj się
  • druga_wieza

    Oceniono 1 raz 1

    Nowoczesne podejście do rozwoju oprogramowania. I nowoczesne skutki. Dawniej to po prostu miało działać, ale to niemodne jest.

  • Jan Kot

    Oceniono 1 raz 1

    W PKO BP konsultanci dowiedzieli się o awarii po kilku godzinach. Do tego czasu wprowadzali w błąd klientów.

  • KaCh Treb

    Oceniono 1 raz -1

    Pekao SA tez ma problemy. Nie można się
    zalogować!

  • Marcin Pietrzak

    Oceniono 1 raz -1

    Pekao SA też ma jakiś problem, ale z aplikacją mobilną. Nadal nie rozwiązany.

  • tegepe

    Oceniono 1 raz -1

    Od pół godziny nie można sie zalogować do Pekao SA!!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX