Odświeżone Diablo 2 nie ujrzy światła dziennego. Blizzard uszkodził kod gry

Doniesienia przed BlizzCon 2019 mówiły o tym, że Blizzard pokaże podczas imprezy odświeżone Diablo 2. Nic takiego się nie stało, a firma skupiła się na zapowiedzi Diablo 4. O powodach porzucenia projektu podczas panelu dyskusyjnego opowiedzieli programiści Blizzarda.

Diablo to jedna z najbardziej kultowych serii w historii gier. Fani latami czekali na kontynuację Diablo 2, ale gdy ta wyszła, zawiodła niemal wszystkich. Na Diablo 4 Blizzard znowu kazał czekać bardzo długo, ale w końcu pokazał grę na początku listopada, podczas swojego konwentu BlizzCon 2019. Od tego czasu prezentowane były kolejne materiały z rozgrywki oraz informacje dotyczące jej zawartości. Mało kto pamiętał jednak o tym, że powstaje odświeżone wersja Diablo 2. Temat jednak wraca, ale fani serii, nie mogą być zadowoleni z najnowszych informacji o remasterze kultowej gry.

Diablo 2 Remaster nie powstanie, ponieważ twórcy uszkodzili kod gry

O sytuacji z Diablo 2 opowiedzieli podczas ExileCon 2019 programiści Blizzarda - Max Schaefer, Erich Schaefer oraz Davidem Brevik. Zgodnie z tym co mówili, przytrafił im się koszmar każdego programisty. Po 11 godzinach prac na Diablo II, nagle stracili wszystkie dane. Przepadł nie tylko kod, ale także zasoby związane z grą. Na ich nieszczęście, nie został zrobiony odpowiedni backup.

Przez dwa dni w firmie panowała panika, ponieważ przepadła cała historia, wszystkie projekty postaci oraz lokalizacji. Wiele osób wróciło do domu, odpaliło swoje dyski i z tych danych powoli odzyskiwano grę. Niestety, przepadł cały rdzeń kodu, najważniejsza jego część. Blizzard musiałby spędzić zbyt dużo czasu na jego odtworzeniu, dlatego też szanse, że Diablo 2 Remaster ujrzy światło dzienne, są praktycznie zerowe.

Więcej o:
Komentarze (72)
Odświeżone Diablo 2 nie ujrzy światła dziennego. Blizzard uszkodził kod gry
Zaloguj się
  • druga_wieza

    Oceniono 1 raz 1

    Brzmi idiotycznie ...ale to może być prawda.

  • szalonydentysta

    0

    Niewiem czy to prawda ale strasznie mi szkoda. Kurde to była gierka.. Mogli by coś ulepszyć (nie podkolorywać), rozbudować, rozdzielczość nieco lepszą (ale nie fullHD itp.), ten sam dzwięk i odgłosy ale w lepszej jakości, + kilka klimatowych melodi nowych. wprowadzić więcej życia i rozumu wśród napotykanych osób i handlarzy(by nie stali tylko drętwo). Większe miasteczka itp. Byłoby super. Normalnie kupiłbym oryginał w empiku i sie cieszył że wsparłem ten projekt, gra nie byłaby droga jako upgrade starej dwójki. Szkoda :(

  • user151

    0

    Acha, tutaj macie kod Diablo 1 github.com/diasurgical/devilutionX - odtworzony z plików samej gry (bez dostępu do oryginalnego kodu). No więc Blizzard mógłby się choć postarać aby lepiej ściemniać.

  • tpdlagier

    0

    Jakoś im nie wierzę...

  • user151

    0

    Ale bzdura :) to jeszcze nie 1 kwiecień... Mogli jeszcze powiedzieć, że stracili cały kod Overwatch-a, i WoWa

  • gznj0b

    0

    Wyjaśnienie jest proste: aby nikt nie podpatrzyl ani nie wykradł kodu, był on zapisany na jednej jedynej dyskietce, którą na noc zamykano w szafie pancernej. Jest to normalna praktyka podczas tworzenia oprogramowania.

  • dgajewski

    Oceniono 1 raz 1

    To teraz do redaktora który to tłumaczył - zwrot "In the 11th hour" oznacza - nie w jedenaście godzin a w jedenastej godzinie i jest odpowiednikiem naszego zwrotu za pięć dwunasta czyli - na ostatnią chwilę.

  • the_incognito

    Oceniono 1 raz 1

    Niemożliwe, nikt kto zajmuje się programowaniem i pisze coś większego nigdy nie trzyma całego kodu lokalnie.

  • vomiting_frog

    Oceniono 3 razy 3

    Ktoś z tym tak na poważnie?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX