Gazeta.pl NOW - nowa odsłona newsowego wideo

Gazeta.pl NOW to nowa nazwa formatu wideo Gazeta.pl, który od ponad roku tworzony jest z myślą o użytkownikach mediów społecznościowych. Format zyskał nową identyfikację wizualną i stały, dedykowany obszar na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

Gazeta.pl NOW to krótkie i atrakcyjne materiały wideo, w prosty sposób pokazujące ciekawe treści poprzez dynamiczne fragmenty wideo i tekst. Od lutego ub. r. pojawiały się na profilach Gazeta.pl na Facebooku, na stronach portalu i w osobnym serwisie pod nazwą WideoNews. Między styczniem a kwietniem br. newsowe wideo Gazeta.pl obejrzano na Facebooku prawie 48 mln razy - najwięcej spośród materiałów wideo o podobnej tematyce oferowanych przez inne media informacyjne*. 

Nowa nazwa formatu jest prostsza i łatwiejsza do zapamiętania, a unowocześniona identyfikacja wizualna ułatwi lepsze powiązanie formatu z marką Gazeta.pl i pozostałymi social video w ofercie portalu.

Gazeta.pl NOW pojawi się nie tylko na Facebooku, ale także na stronie głównej Gazeta.pl. Materiały dopasowane tematycznie do najważniejszych informacji danego dnia będą prezentowane w nowym, specjalnym obszarze.

Zgodnie z danymi opracowanymi przez SoTrender w okresie od stycznia do kwietnia br. Gazeta.pl zanotowała 185,1 mln odsłon wideo na Facebooku - najwięcej ze wszystkich polskich portali*.

* źródło: dane opracowane przez SoTrender, styczeń-kwiecień 2017 r.