Dobra kamera internetowa: jaką wybrać i na co zwrócić uwagę? Podpowiadamy!

BA
04.07.2019 15:00
kamera internetowa

kamera internetowa (kamera internetowa)

Kamera internetowa to nadal bardzo potrzebny gadżet elektroniczny, który warto posiadać. Mamy dla ciebie kilka propozycji. Podpowiemy Ci, jak wybrać tę najlepszą!

Dobra kamera internetowa - jak wybrać? 

Mimo, że w dzisiejszych czasach mamy kamery w telefonach, to jednak te internetowe nadal się przydają. Szczególnie jeśli korzystasz z wideokonferencji. Planujesz kupić nową kamerkę internetową? Musisz wiec pamiętać o kilku rzeczach zanim ją kupisz. Oto na co trzeba zwracać uwagę:

  • mocowanie - mocowanie samej kamery jest bardzo ważne. Może być ona stawiana na biuru i mocowana za pomocą przyssawki. Inną opcją są kamerki internetowe mocowane do ekranu.
  • rozdzielczość - do wideokonferencji wystarczy kamerka o rozdzielczości 640x480. Niektóre komunikatory jeszcze bardziej zmniejszają rozdzielczość, jeśli więc będziesz używać kamerki tylko do wideo rozmów, to stanowczo wystarczy. Możesz też zdecydować się na modele, które oferują nagrywanie w HD lub FullHD. Jednak wszystko też zależy od twojego komputera, którego wydajność musi być dopasowana do kamerki. 
  • ostrość obrazu - zwróć też uwagę czy kamera ma regulację ostrości obrazu. Istnieją trzy typy regulacji: ręczna, automatyczna oraz focus free, gdzie kamera charakteryzuje się głęboką ostrością bez regulacji. Niektóre modele oferują dwa pierwsze typy regulacji. Warto więc to sprawdzić, zanim kupisz swój model. 
  • ilość klatek na sekundę - najlepsze modele do wideokonferencji oferują co najmniej 30 klatek na sekundę. Mniejsza ilość będzie skutkować zacinaniem się obrazu i gorszą jakością. 
  • obrót obiektywu - ta funkcja ułatwia korzystanie z kamerki. Możesz dostosować wysokość oraz kierunek obrazu do swoich potrzeb. 

Poniżej znajdziesz kilka kamerek internetowych, w które warto zainwestować. Może któraś z nich ci się spodoba!  

Więcej o:
Komentarze (1)
Zaloguj się
  • hans_gl

    0

    to nawet nie jest artykuł, to nawet nie próbuje artykułu udawać. I wy śmiecie pisać o cenieniu dziennikarstwa - robiąc takie wrzutki mające na celu wyłącznie kanalizację ruchu do sklepu? Chcecie sprzedawać, to się postarajcie. Sprawdźcie, poczytajcie, popytajcie a nie róbcie takie koszmarne g....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX