Trzydniowy Wolves Summit już za nami. Do Gdyni zjechał Intel, Google, Facebook i Amazon

Wolves Summit już za nami. Konferencja zjednoczyła w jednym miejscu ponad tysiąc miłośników nowych technologii, sprzedaży oraz marketingu.
Na 3-dniowym wilczym szczycie pojawiły się start-upy, inwestorzy oraz liderzy branż z całego świata! Na Wolves Summit zawitali przedstawiciele takich marek jak: Intel, Google, Facebook, 500 Startups, Amazon, Heyka Capital Markets, Experior Venture Fund, Platinum Seed, Black Pearls VC, ARP Venture Fund oraz WinVentures.

Główną atrakcją była obecność gości z Doliny Krzemowej. Do Polski przyjechali: Mike Reiner, Max Gurvits, Vitaly M. Golomb, Rick Rasmussen, Mike Sigal, Scott Rafer, oraz znani ze świata biznesu: John Biggs, Eric Edmeades i Rodney Sampson. Konferencję uświetnili również przedstawiciele sponsorów głównych wydarzenia: Dr. Philipp Meixner z ProSiebenSat.1 oraz Christian Anting z TVN Ventures, który mimo złamanej nogi pojawił się na Wolves Summit.

Co się działo na samym wydarzeniu?

Wolves Summit to przede wszystkim prelekcje, warsztaty, wystawy i stymulowany networking. I choć harmonogram był wypełniony po brzegi, znalazło się miejsce na kilka dodatkowych atrakcji.

Jedną z nich było Speed Dates, czyli 15-minutowe, zaaranżowane spotkania z inwestorami. Dzięki nim start-upy w komfortowych warunkach mogły nawiązać relacje biznesowe i uzyskać dofinansowanie swojego biznesu.

Drugiego dnia Wolves Summit zmienił się w prawdziwy pokaz mody. Podczas Young Wolves Fashion Show trzynastu najzdolniejszych projektantów walczyło o tytuł najlepszego start-upu modowego tegorocznej wiosny. Zwycięzca mógł być tylko jeden. Kolekcja Karoliny Marczuk zostanie zaprezentowana na stronie internetowej "ELLE" - najbardziej poczytnego magazynu modowego w Polsce.

Creme de la creme konferencji był jednak The Great Pit(ch). Start-upy z całego świata powalczyły w konkursie o tytuł Wilka Alpha. Wystarczył jeden genialny pomysł na firmę i 5 minut na jej zaprezentowanie. W taki oto sposób los jednego ze start-upów zmienił się na dobre. Szczęśliwym zwycięzcą został Ourotech, który zgarnął nagrodę główną w wysokości 50 tys. dolarów! Sponsorzy Wolves Summit wyróżnili dodatkowo jeden start-up - SayYeahTV, który otrzymał od nich aż 2 miliony złotych! Jeden milion w postaci reklamy banerowej digital od TVN Ventures oraz jeden milion w postaci reklamy telewizyjnej od ProSieben Sat.1.

Jedno trzeba przyznać, że uczestnicy, którzy przybyli na konferencję głodni wrażeń, najedli się na Wolves Summit do syta. Zostali odpowiednio zmotywowani, aby wziąć los w swoje ręce i upolować swoją przyszłość.

Wolves Summit odbyło się 14-16 kwietnia 2015 r. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.

Więcej o: