Wielki ranking polskich blogerów 2015. Nie zgadniecie, na ile wyceniana jest Maffashion

DSZ
20.01.2016 17:58
A A A
Ranking otwiera blogerka modowa Maffasion

Ranking otwiera blogerka modowa Maffasion (Youtube.com/maffashion_official)

Na ile wyceniana jest blogerka Maffashion? Ile kosztuje na rynku reklamy marka Ekskluzywnego Menela? Oto wielki ranking polskich blogerów 2015.
Bloger JasonHunt vel. Kominek jak co roku opublikował ranking najbardziej wpływowych osób polskiej blogosfery. Swoje pięć groszy dodał Press-Serwis, który na zlecenie znanego blogera policzył wartość poszczególnych marek blogowych na rynku reklamy. Która jest najlepiej wyceniana?

1. Maffashion - 39 048 103 zł



Maffashion, czyli Julia Kuczyńska, to bezsprzecznie najbardziej wartościowa blogowa marka w Polsce. Wyceniana jest na blisko 40 mln zł. "Jeśli ktoś w blogosferze 'napędzał' rozwój Snapchata, to była to właśnie Julia, ale kilkaset tysięcy fanów na blogu, Instagramie i fanpage'u dowodzi, że gdziekolwiek się pojawi, idą za nią tłumy, a reklamowane towary znikają ze sklepowych półek" - napisał o niej JasonHunt.

2. Jemerced - 37 410 312 zł



Jessica Mercedes Kirschner zaczynała tworzyć swojego bloga modowego w wieku kilkunastu lat. Obecnie jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najlepiej wycenianych szafiarek w Polsce. "Najbardziej wyrazisty i najmniej poprawny politycznie symbol blogosfery modowej. 400 tysięcy obserwatorów na Instagramie i kilkadziesiąt tysięcy na Snapchacie to w blogosferze inna - nieosiągalna dla większości - galaktyka" - pisał o niej JasonHunt.

3. Ekskluzywny Menel - 17 463 093 zł



Ekskluzywnym Menelem i jedynym mężczyzną na pudle rankingu blogerów 2015 jest Kamil Pawelski. Marka, jaką stworzył, wyceniana jest na rynku reklamy na ponad 17 mln zł. "W swoim gatunku bezkonkurencyjny. Najjaśniejsza, najsympatyczniejsza, a przy tym najbardziej wpływowa gwiazda blogosfery modowej 2015 roku" - chwalił blogera JasonHunt.

Dalsze miejsca, więcej zróżnicowania

Chociaż trzy pierwsze blogi są stricte modowe, dalej robi się dużo ciekawiej. Na czwartym miejscu znajduje się Marta Dymek ze swoim topowym blogiem kulinarnym Jadłonomia, której marka wyceniana jest na ponad 10 mln zł. Następne dwa miejsca zajmują Przemysław Pająk ze Spider's Web (6 mln zł) oraz Michał Szafrański z Jak Oszczędzać Pieniądze? (4,8 mln zł).

Jakie są kolejne miejsca? Zobacz cały ranking:



Ekwiwalent reklamowy jest jednym ze sposób wyceny danego znaku towarowego.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas





Zobacz także
Komentarze (65)
Zaloguj się
  • Oceniono 15 razy 13

    Jeśli kolega bloger (niejaki JasonHunt, czyli dawny Kominek - specjalista od słabych opowiadań erotycznych) pisze o szafiarkach, że po ich rekomendacji "reklamowane towary znikają ze sklepowych półek", to wiadomo, o co chodzi! :D
    Klepcie się po plecach i umieszczajcie swoje wirtualne wyceny "marek", ale dla logicznie myślących, to jest tylko ponury żart ;)

  • Oceniono 9 razy 9

    Nie znam dokonań literalnie żadnego z w/w osobistości i nie sądzę, bym tracił choć część z tak pieczołowicie wyliczonych milionów.

    PS. wycena była metodą DCF, odtworzeniową czy może księgową?

  • Oceniono 7 razy 7

    baju baju... pozwolicie jednak że ja swoje dzieci postaram się pchnąć na staromodną polibudę

  • Oceniono 6 razy 6

    Żadnego nie znam i o żadnym/żadnej wcześniej nie słyszałem, mimo, że przy komputerze spędzam blisko 15h na dobę (praca+przyjemności). Nawet za specjalnie nie chcę ich poznać Co mnie interesuje jaki sweterek nosi ta Pani której blog wyceniany jest na 40 mln zł

  • Oceniono 8 razy 6

    fajnie! ale co wynika z tego rankingu? czy niejaka Maffashion ma gotowki 39mln? czy tez jej wirtualny swiat zostal wyceniony na rownie wirtualne 39mln? przypomina mi to czasy gdy gralem w SimCity i mialem ponad miliard $ dochodu rocznie. tyle ze tez wirtualnego...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane