Jechaliśmy pendolino. WARS, klasa biznes i kokpit maszynisty. Zobacz, czym pociąg różni się od starych składów PKP

- Ten pociąg to prawdziwa ekstraklasa - mówią przedstawiciele PKP Intercity. Czy rzeczywiście? Byliśmy w środku z kamerą. Zobacz, co cię czeka na pokładzie polskiego pendolino.
Zobacz, jak wygląda polskie pendolino>>>

14 grudnia pendolino ma wyjechać na polskie tory i przewozić klientów na trasach z Warszawy do Krakowa, Katowic, Gdyni i Wrocławia. Jak wygląda w środku? Zobacz, czym pociąg różni się od starych składów PKP.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

POLUB NAS




Więcej o:
Komentarze (403)
Jechaliśmy pendolino. WARS, klasa biznes i kokpit maszynisty. Zobacz, czym pociąg różni się od starych składów PKP
Zaloguj się
  • qawsedrftg

    Oceniono 549 razy 355

    Jest ciasny bo tego wymaga wychylne pudło. Problem w tym, że kupiono bieda-wersję bez przechylnego pudła :) Publice o tym się nie mówi, ale nazwa Pendolino nie bardzo ma sens, bo pociąg się nie wychyla.

    Absurdalnei drogo, kiepskie czasy przejazdu, ciasno... ale ponoć luksusowo, wszystko będzie chodzić jak w zegarku Ministra "Lolo pindolo" Sławka N. My, naród, chcemy tanich pociągów z przyzwoitymi czasami jazdy. 160 km/h wystarczy, byle było bez zwalniania co kilka kilometrów bo zużyty rozjazd, pęknięty podkład, obsunięty nasyp itd

  • nienietak6

    Oceniono 355 razy 271

    Co z gadającymi przez komórki tłukami? Czy już PKP dojrzało do pomysłów, jak pomóc normalnym pasażerom w spokojnym podróżowaniu, bez męki wysłuchiwania jakichś bzdur godzinami? W innych państwach ludzie wiedzą, że rozmowa w miejscach publicznych jest wyrazem braku kultury. Ale koleje wprowadzają też wagony i przedziały ciszy, gdzie zakazane jest używanie telefonów, dzwonków, melodyjek czy pisków i innych dźwięków z tabletów. Kiedy u nas coś takiego powstanie? Bo chamstwo telefoniczne potrafi całe wagony ludzi sterroryzować ględzeniem.

    I jeszcze przy okazji wazna sprawa. Czemu pozwala się T Mobile na zaklejanie reklamami okien w pociągach. Obyczaj z rozklekotanych busów zaklejonych po dach reklamowym badziewiem, tak, że człowiek jedzie jak w trumnie, przenosi się na pociągi. A to skandal. Zróbcie coś z tym. Okna są od wyglądania, a nie zaklejania!

  • van_norden

    Oceniono 235 razy 201

    Śmiem twierdzić, że polskie wagony bezprzedziałowe Cegielskiego typu 159A, 158A w niczym nie ustępują komfortem Pendolino a nawet mam wrażenie, że jest w nich więcej miejsca

  • ollendorff

    Oceniono 195 razy 155

    Minionego lata jechałem podobnym pociągiem Renfe z Madrytu do Malagi, tj. 550 km, czas przejazdu wyniósł 3 godziny. Tym czasem z Warszawy do Katowic Pendolino ma do pokonania prawie 260 km. Odcinek ten ma pokonać w 2 godziny i 35 minut. Więc się pytam: o co wam chodzi z tym Pendolino? Dla mnie to żadna atrakcja komunikacyjna, żadna!

  • zamaszysty.cios.w.krocze

    Oceniono 131 razy 93

    Cały naród podnieca się od miesięcy średniej klasy pociągiem. Mozambik.

  • moonwind

    Oceniono 102 razy 86

    Z tego co widać na filmie to nie ma miejsca na bagaż osobisty. Na tym mikro parapecie nad głową to się ledwo kurtka zmieści. Dla kogo to jest ? Jak jadę to mam małą walizkę i torbę z laptopami gdzie ja to mam w tym niby cudzie dla biznesmenów trzymać? Na kolanach?

  • syn_wojtyly

    Oceniono 110 razy 76

    jechałem Pendolino wielokrotnie i powiem wam tak:
    - bardzo niskie wagony
    - mało miejsca ( jak w ryanair)
    - mało miejsca na walizki
    jednym słowem bardzo mało komfortowy, nie ma porównania z wagonami przedziałowymi.
    To jest taki komfort dla biedoty..

  • engarde

    Oceniono 138 razy 74

    „Zobacz, co cię czeka na pokładzie polskiego pendolino”.

    Pendolino jest pociągiem włoskim. Polskie to są np. PES-y

    ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX