W Subwayu fałszowano etykiety? "Prowadzimy postępowanie wyjaśniające"

Pracownicy sieci Subway w Chinach fałszowali etykiety na jedzeniu i sprzedawali je po upłynięciu ich daty ważności - donosi Reuters.
Chińskie media twierdzą, że pracownicy Subwaya, amerykańskiej sieci oferującej przede wszystkim świeże kanapki, zmieniali datę ważności mięsa, warzyw i napojów na etykietach i sprzedawali produkty jako świeże.

- Prowadzimy wewnętrzne postępowanie wyjaśniające w tej sprawie. Chcemy zbadać, co spowodowało problem z oznakowaniem i czy był to pojedynczy przypadek - powiedziała agencji Reuters rzeczniczka sieci Subway. Dodała też, że na razie firma nie zaobserwowała żadnych uchybień.

Rzecznika sieci twierdzi, że firmy w Chinach mają problem z kontrolowaniem jakości i bezpieczeństwa w łańcuchu dostaw.

W McDonaldzie też

To nie pierwszy tego typu przypadek w Chinach. W połowie roku wykryto, że Husi Food, firma dostarczająca mięso m.in. do sieci McDonald's i KFC w Chinach, także sprzedawała przeterminowane mięso. Więcej przeczytasz tutaj >>>

W Chinach znajduje się ok. 500 lokali Subwaya.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

POLUB NAS


Więcej o: