Scooter w dziale rybnym: "How much is the fish?". Pionier niemieckiego techno reklamuje sieć marketów

Prekursor niemieckiego techno wystąpił w reklamie sieci handlowej Edeka. Scooter rozkręca imprezę w supermarkecie. "How much is the fish" w dziale rybnym? Strzał w dziesiątkę.
Edeka to niemiecka sieć sklepów i supermarketów. Do najnowszej kampanii zaangażowała grupę Scooter - pioniera niemieckiej muzyki techno i rave - a konkretnie jej charakterystycznego wokalistę H.P. Baxxtera.



Rozpoznany przez klientów sklepu Scooter wykrzykuje słowa swojego najbardziej znanego utworu "How much is the fish" i natychmiast dostaje odpowiedź od pracownika sklepu. Później już cały market zamienia się w jedną wielką imprezę. Czy reklama Edeki zyska sympatię widzów? Na razie film stał się hitem na Youtube. Od 4 stycznia na oficjalnym kanale sieci handlowej obejrzało go ponad 3,8 mln osób.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

POLUB NAS


Więcej o:
Skomentuj:
Scooter w dziale rybnym: "How much is the fish?". Pionier niemieckiego techno reklamuje sieć marketów
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX