Ecommerce Trends 2015 startuje już 10 lutego w Warszawie

To już 5. odsłona konferencji Ecommerce Trends, której cztery poprzednie edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem uczestników. Z roku na rok gości coraz więcej osób zainteresowanych szeroko pojętą tematyką ecommerce. Kolejna edycja już 10-11 lutego 2015 r. w Warszawie, a jej głównym tematem będzie omnichannel.
Podczas dwóch dni konferencji zaprezentowane zostaną nagrodzone w konkursie e-Commerce Awards 2014 projekty ecommerce i nowatorskie usługi dla tego segmentu. Prelegenci w swoich wystąpieniach poruszą tematy związane z mobile commerce, nowoczesnymi usługami logistycznymi, płatnościowymi i marketingowymi, handlem transgranicznym oraz przede wszystkim ze sprzedażą wielokanałową.

Jak polskie firmy radzą sobie z wyzwaniami związanymi ze sprzedażą towarów w wielu kanałach? Według badania IBM Institute for Business Value najważniejszym wyzwaniem sprzedaży detalicznej będzie umiejętność zintegrowanego zarządzania wieloma kanałami sprzedaży jednocześnie. Jakie są oczekiwania klientów i jak do tych oczekiwań dostosowują się sklepy na świecie oraz w Polsce, opowie Patryk Opas z IBM.

Porad, jak realizować skuteczną sprzedaż w kanale mobilnym i czy koncepcja Mobile First Design rzeczywiście sprzedaje, udzieli Borys Skraba, Bold Brand Ecommerce.

Z danych Criteo Q4 2014 State of Mobile Commerce Report wynika, że wolumen sprzedaży w kanale mobilnym zaczyna wyprzedzać inne, tradycyjne formy sprzedaży. Obecnie już globalnie z urządzeń mobilnych dokonuje się 30 proc. wszystkich transakcji e-commerce i ponad 27 proc. transakcji internetowych w Stanach Zjednoczonych.

"Najlepszą inspiracją dla właścicieli sklepów będą prezentacje praktyków ecommerce, którzy na co dzień odpowiadają za rozwój biznesu - mówi Agnieszka Świtkowska z co-funder NoNoobs.pl, organizatorka konferencji. Podczas 5. edycji Ecommerce Trends 2015 wystąpią przedstawiciele takich sklepów jak: Kazar, Sephora, Komputronik, MniaMniam, Leroy Merlin, Beautikon, Tania Książka, Riccardo. Nie zabraknie także prezentacji poradniczych dotyczących metod i narzędzi zwiększających konwersję z e-mail marketingu - Sofia Anadiotou, Moosend czy najskuteczniejszych metod automatyzacji marketingu stosowanych przez Rainbow Tours, FRU, Yves Rocher i innych Grzegorz Błażewicz, SALESmanago Marketing Automation, jak również strategii promocji sprzedaży przy wykorzystaniu kuponów zniżkowych - Katarzyna Kazior, Cuponation - dodaje organizatorka.

Dla polskich sklepów bardzo istotna jest obecnie ekspansja zagraniczna, która otwiera ogromne możliwości zwiększenia przychodów. Podczas konferencji będziemy gościli przedstawicieli sklepów, które taką strategię z powodzeniem już realizują, m.in. Robert Schütze, Zalando.

Gościem specjalnym Ecommerce Trends 2015 będzie József Szigetvári, założyciel Szallas.hu, którego serwis został liderem Deloitte Technology Fast 50 2014, osiągając wzrost sprzedaży 2259 proc. w ciągu ostatnich pięciu lat. W jaki sposób można osiągnąć taki sukces? Podczas specjalnej prezentacji József opowie, jak wyglądała strategia budowania wzrostu przychodów, zwłaszcza przychodów realizowanych na rynkach zagranicznych.

- Lutowa edycja Ecommerce Trends to znakomita okazja do podsumowania roku 2014 oraz głębszego spojrzenia w rok 2015 - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl - Technologiczny wyścig zbrojeń, który od paru lat transformuje e-commerce, mocno przyspiesza. Ilość nowych rozwiązań może przyprawić o zawrót głowy niejednego menedżera odpowiadającego za sprzedaż czy marketing sprzedaży. To właśnie na takich konferencjach jak Ecommerce Trends 2015 chcemy pokazać, które z nich są istotne, których używają liderzy rynku oraz które mają przed sobą najbardziej obiecujące perspektywy na przyszłość - dodaje Sokołowski.

Podczas konferencji zostanie zaprezentowane innowacyjne rozwiązanie nagrodzone w konkursie Bluetooth Breakthrough Award oparte na kompleksowym połączeniu technologii Beacon, automatyzacji marketingu i RTB Trackera dla sieci sklepów Riccardo.

Nie zabraknie też przeglądu najnowszych modeli biznesowych, które mają szansę zmienić układ sił na rynku.

Więcej o: