Własny biznes krok po kroku, czyli ABC przedsiębiorczości...Tu ściągnij raport

Rośnie liczba małych i średnich firm, polskim przedsiębiorcom wciąż jednak brakuje wiedzy na temat znaczenia marketingu i jego wpływu na sukces firmy - wynika z raportu ?70 sekund do własnej firmy? przygotowanego przez Mateusza Woźniaka. Wśród małych i średnich przedsiębiorców wciąż jeszcze pokutuje przekonanie, że marketing to po prostu inna nazwa reklamy.
Tutaj ściągnij cały raport>>>

Projekt "70 sekund do własnej firmy" powstał w celu popularyzacji dobrych praktyk i szeroko pojętej idei marketingu jako najskuteczniejszej broni w walce o pozycję na rynku w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Mateusz Woźniak zebrał wiele praktycznych porad dla wszystkich osób chcących otworzyć własny biznes. Autor raportu nie tylko rozprawia się z różnymi mitami, które wciąż funkcjonują wśród naszych przedsiębiorców, ale także zwraca uwagę na absolutne podstawy prowadzenia własnego biznesu.

Podstawy krok po kroku

"70 sekund do własnej firmy" to naprawdę przystępnie napisany elementarz tego, na co zwrócić uwagę podczas tworzenia firmy. Od tworzenia nazwy, poprzez wybór oferty, aż po wybór hosta dla strony internetowej. Dlatego jeśli uważasz, że sukces twojej firmie zagwarantują najniższe ceny czy największa oferta produktów, a "Nagrobexpol" wydaje ci się doskonałą nazwą firmy, to jest to lektura obowiązkowa.



Więcej o:
Komentarze (1)
Własny biznes krok po kroku, czyli ABC przedsiębiorczości...Tu ściągnij raport
Zaloguj się
  • zofia1200

    Oceniono 2 razy 2

    Statystyki wskazują, że zacznie ponad 1/3 przedsiębiorców nie zna instytucji, które mogłyby udzielić im pomocy w prowadzeniu biznesu. Oznacza to, że w razie niepowodzeń nie będą wiedzieli gdzie szukać wsparcia, prawdopodobnie nie są oni też zainteresowani optymalizacją i ulepszeniem swojej działalności, gdyż aktywnie nie poszukują zewnętrznych bodźców sprzyjających rozwojowi i budowaniu konkurencyjnej pozycji na rynku.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX