The Best of Global Digital Marketing już jutro w Warszawie

Już 6 maja druga edycja wydarzenia ?The Best of Global Digital Marketing? czyli pokaz kampanii marketingowych dla międzynarodowych marek, nagrodzonych w najważniejszych konkursach reklamowych. W programie case studies takich marek jak: Durex, Burger King, Nike, Coca Cola, Sunsilk (Unilever), Red Bull, Nokia, Bruno Banani, Diesel, Johnnie Walker, Luis Vitton i innych.
The Best of Global Digital Marketing to cykliczna impreza odbywająca się w wielu miastach na świecie m.in. Amsterdamie, Baku, Bangkoku, Bejrucie, Bukareszcie, Cape Town, Dżakarcie, Ho Chi Minh City , Istambule, Kolombo, Kuala Lumpur, Londynie, Mińsku, Moskwie, Pradze, Rydze, Singapurze, Sztokholmie.

Nagrodzone kampanie zaprezentują: Mark Tungate przedstawiciel Epica Awards, autor wielu poczytnych książek na temat marketingu marek i budowania wizerunku. Publicysta Advertising Age i Financial Times, Marko Vuorensola dyrektor kreatywny Havas Worldwide Helsinki, twórca wielu kampanii nagrodzonych w konkursach takich jak: Cannes Lions, London International Advertising Awards, NYF, Cresta Awards, Midas, Epica, Golden Drum, The Cup, Effie, Webby i FWA. Jego prace docenił także Parlament Europejski i ONZ, Simon Schwaighofer dyrektor kreatywny Red Bull Creative (Austria), Mathias Ihle założyciel i CEO, międzynarodowej agencji reklamowej Makai Europe (Germany), Hando Sinisalu założyciel & CEO, Best Marketing International.

Hando - pyta Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs - jakim kluczem kierowaliście się przy wyborze konkretnych Case Study?

Zawsze chcemy pokazywać atrakcyjne kampanie zawierające ciekawe i oryginalne pomysły, które łatwo przedstawić jako jedne z wielu studiów przypadku, jednak kluczowym czynnikiem są dla nas świetne wyniki no i zwrot z inwestycji (ROI)

Dokonując wyboru bierzemy pod uwagę:

-jasno sprecyzowane wyzwanie marketingowe (dla każdej marki: dużej, mniejszej, B2C, B2B)

- kreatywne i innowacyjne rozwiązanie

Co wyróżnia The Best of Global Digital Marketing spośród tego typu wydarzeń?

Case study, które zostaną zaprezentowane zostały wybrane spośród setek najlepszych kampanii zeszłego roku, postaraliśmy się od dokładne dane pokazujące efekty kampanii, pokazujemy znacznie więcej niż tylko samą reklamę.

Prezentacje obejmą najważniejsze obszary marketingu internetowego w tym m.in. e-mail marketing, social media, display czy reklamę w wyszukiwarkach. Reprezentowane będą najnowsze trendy takie jak gamifikacja czy wielokanałowy marketing zintegrowany. Przedstawimy przykłady kreatywnego podejścia do kampanii, wywiady wideo z ich twórcami, zaprezentujemy wnioski z rozmów z klientami i ich agencjami. "The Best of Digital Marketing" to inspirujące wydarzenie po którym uczestnicy, zdobywają nowe pomysły, wiedzę i umiejętności, które pozwolą im zdobyć przewagę nad konkurencją.

Kto powinien wziąć udział w Best Marketing Cases?

Każda osoba pracująca w agencji lub w marketingu klienckim. Wszystkie osoby, które śledzą najnowsze trendy online i mobile marketungu.

Nie mogę się doczekać mojej wizyty w Warszawie. Do zobaczenia na pokazie!

Bilety na The Best of Global Digital Marketing 2015: http://2015.best-marketing-cases.pl/rejestracja-na-konferencje

Program The Best of Global Digital Marketing 2015: http://2015.best-marketing-cases.pl/program

Więcej o: