Oto, co musisz zrobić, żeby osiągnąć sukces w biznesie [STARTUP FEST AGORA 2015]

- Zespół, pilnowanie pieniędzy i wizja - to najważniejsze zdaniem mentorów Startup Fest rzeczy, o których trzeba pamiętać, jeżeli chce się odnieść sukces w biznesie. - Go big, nie ma się co ograniczać - mówi Aleksander Gawroński z mBanku.
- Ważne, by starać się małymi kroczkami, powoli budować swoje przychody. Pójście do inwestora ma być kolejnym krokiem w rozwoju - dodaje Arkadiusz Hajduk z Grupy Energa. O rady dla młodych przedsiębiorców poprosiliśmy też Artura Kurasińskiego, przedsiębiorcę internetowego i twórcę m.in. narzędzia Muse, Agnieszkę Skalę z Politechniki Warszawskiej i Mateusza Tułeckiego, szefa projektu Startup Fest.

Startup Fest Agora 2015

W dniach 27-28 maja br. podczas finału Startup Fest Agora 2015 zaprezentuje się 20 najbardziej innowacyjnych zespołów wybranych przez jury konkursu spośród ponad 200 zgłoszonych projektów.

Organizowany od 2010 roku Startup Fest Agora przyciągnął do tej pory ponad 1200 start-upów i na stałe wpisał się w kalendarz imprez wspierających innowacyjność w biznesie. Wśród dotychczasowych finalistów znalazły się m.in. takie przedsięwzięcia, jak: Sotrender, Gamifi, Fun in Design czy Ecologic. W tegorocznym finale, który odbędzie się w dniach 27-28 maja w Warszawie, weźmie udział 20 najbardziej innowacyjnych i biznesowo uzasadnionych projektów wybranych przez jury konkursu.

- Tegoroczną edycję Startup Fest wyróżniają przede wszystkim partnerzy, których udało nam się pozyskać. Są to jedne z największych podmiotów działających na polskim rynku, m.in. Energa, PKN Orlen czy Amazon Web Services - mówi Mateusz Tułecki, szef projektu Startup Fest i menedżer inwestycyjny w segmencie Internet Agory. - Ich zainteresowanie naszym konkursem to znak, że duże firmy dostrzegają potrzebę wejścia do świata innowacyjnych projektów. Cieszymy się, że to właśnie dzięki Startup Fest rozwijają swoją współpracę ze start-upami - dodaje.

Finaliści

Uczestnicy finału zaprezentują swoje projekty szerszej publiczności i skonsultują je z mentorami, czyli inwestorami oraz menedżerami największych firm i agencji reklamowych na polskim rynku. Przy stolikach mentorskich zasiądą w tym roku m.in.: Yuri Drabent z agencji Lubię To - linked by Isobar, Stefan Nowak, Director Digital Transformation CE Deloitte, Lech Błażejewski, CTO Dentsu Aegis Network, Małgorzata Walczak, partner zarządzający WinVentures oraz WinQbator, Paweł Loedl, Strategy Director VML Poland, Michał Sadowski, CEO Brand 24, Marek Kapturkiewicz z Innovation Nest, a także przedstawiciele takich firm, jak Energa, Ikea, PKN Orlen, PZU czy Google. Doświadczeniem z uczestnikami podzielą się również twórcy projektów już odnoszących sukcesy oraz zaproszeni prelegenci, wśród których znajdą się m.in.: Peter Fuchs, Regional Manager CEE Amazon Web Services, czy Arkadiusz Świerczewski, Director of Innovation PKN Orlen.

Dla zwycięzcy tegorocznej edycji Startup Fest przewidziano nie tylko nagrodę pieniężną w wysokości 50 tys. zł, ale także możliwość wzięcia udziału w programach akceleracyjnych organizowanych przez Energa SA i Amazon Web Services. Zwycięski start-up będzie mógł również zrealizować kampanię reklamową o wartości 100 tys. zł w internetowych mediach Agory. Nagrodę specjalną dla wybranego start-upu w wysokości 20 tys. zł ufundował PKN Orlen.

- Cieszymy się, że kolejny rok z rzędu tak wielu młodych przedsiębiorców zgłosiło się do naszego konkursu. Razem z jurorami wybraliśmy dwudziestkę najciekawszych start-upów, dokonując wyboru spośród wielu ambitnych pomysłów - mówi Mateusz Tułecki, szef projektu Startup Fest i menedżer inwestycyjny w segmencie Internet Agory. - Do ostatniego etapu zaprosiliśmy zespoły z różnorodnymi projektami - wszystkie bardzo solidnie przygotowane. Myślę, że zarówno wybrani finaliści, jak i partnerzy Startup Fest sprawią, że tegoroczny finał będzie wyjątkowo interesujący. Czekamy z niecierpliwością na spotkanie ze wszystkimi uczestnikami.

W tegorocznym finale w dniach 27-28 maja br. zaprezentuje się 20 młodych biznesów. Będą to: Real Deal, InPay, Rombo Games, Temptonik, Ubirds, Enso, eWejściówki, PetBondCare, Medufit, FlyOver, BuyBox, Alergis, PipesLab, My3DTwin, LiveCall, Analyzeo, Planaxy, Mapa Organizacji, CivilHub i Advertine.

Partnerami strategicznymi Startup Fest Agora 2015 są Energa SA i PKN Orlen, a partnerami wydarzenia są: Amazon Web Services, Experior Venture Fund i Innovation Nest.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas



Więcej o:
Komentarze (11)
Oto, co musisz zrobić, żeby osiągnąć sukces w biznesie [STARTUP FEST AGORA 2015]
Zaloguj się
  • cromio

    Oceniono 32 razy 24

    Największe pieniądze są ZAWSZE I WSZĘDZIE na styku z państwem. W związku z tym te tytułowe "dwa zdania" to:
    1. Do czego masz dojście?
    2. Ile za to chcesz?

  • lukasz_patrykus

    Oceniono 18 razy 14

    Organizowany od 2010 roku Startup Fest Agora przyciągnął do tej pory ponad 1200 startupów....
    no to w ilości startupów przegoniliśmy zdaje się USA i Chiny.... tylko dlaczego nawet samodzielne wyprodukowanie motoroweru w naszym pięknym kraju to wyzwanie nie do zrealizowania?

  • toberson

    Oceniono 5 razy 3

    To sa wiecy doraccy ktorzy nie maja swojego biznesu bo pracuja dla innych!!

  • czemublokujecie_mikonto

    Oceniono 11 razy 3

    Co musisz zrobić by osiągnąć sukces? Najlepiej to:
    -mieć pomysł
    -zarejestrować firmę w UK:)
    Polecam!

  • stronzo_bestiale

    Oceniono 4 razy 2

    Zespół? Wizja? Pieniądze? Małe kroczki? Przychody?

    Sprawdza się raczej: kolesie, układy, bezczelność, publiczne zlecenia, partia...

  • fakit.pl

    Oceniono 3 razy 1

    W Polsce albo zostajesz "biznesem" i jesteś kreatywnym startupowcem, albo zapier*alasz za niewolniczą stawkę w amazonie. Nie można jakoś pośrodku?

  • kronopio77

    Oceniono 2 razy 0

    Najlepiej dogadać się z komunistami i ubekami, jak Michnik.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX