Śrubka w kanapce w Costa Coffee. "Badamy sprawę. Towar został wysłany do producenta"

Nieoczekiwane znalezisko w Costa Coffee. Pan Michał w swojej kanapce zakupionej w jednym z lokali sieci znalazł śrubkę. Firma bada sprawę.
Pan Michał opis całej sytuacji oraz zdjęcia "znaleziska" opublikował na Facebooku. O sprawie - także za pomocą portalu - poinformował firmę Costa Coffee.

Uwaga klienci Costa Coffee - dziś w ich kanapce znalazłem wkręt! Zdjęcia w załączniku. Ostry, żelazny przedmiot został...

Posted by Michal Nowak on 2 września 2015


Jednak początkowo nie mógł się skontaktować z przedstawicielami sieci.

- Przez ostatnie dwie godziny próbowałem się skontaktować z Costa Coffee przez ich polski fanpage na FB, formularz na polskiej stronie oraz numer telefonu polskiej centrali. Brak odzewu, telefonu nikt nie odbiera. Wysłałem również wiadomość na brytyjski e-mail kontaktowy oraz dzwoniłem (jedyny udany kontakt) na brytyjską obsługę klienta. Domagam się, aby natychmiast wstrzymali sprzedaż obecnego towaru i wyjaśnili przyczynę tej sytuacji dla bezpieczeństwa klientów - napisał Pan Michał na Facebooku.

Jednak po mniej więcej godzinie od opublikowania historii oficjalny profil sieci odpisał, że zajmuje się sprawą.

Costa Coffee bada sprawę

Z kolei w przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu firma tłumaczy, że zabezpieczyła kanapkę i wysłała ją z prośbą o wyjaśnienie do producenta.

- Uruchomiliśmy procedury zmierzające do możliwie najpilniejszego wyjaśnienia sprawy. Niezwłocznie po otrzymaniu informacji o znalezieniu niepożądanego przedmiotu w jednym z produktów wdrożyliśmy procedurę reklamacyjną. Produkt został zabezpieczony i przesłany do producenta, który szczegółowo analizuje sprawę - napisała dyrektor marketingu Costa Coffee Jolanta Borowska.

Firma zapewniła także, że ta sytuacja w zdecydowany sposób narusza standardy firmy i zrobi wszystko, aby nie dopuścić do takich znalezisk w produktach sprzedawanych w lokalach Costa Coffee.

- Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić sprawę i nie dopuścić, aby tego typu sytuacja wydarzyła się w przyszłości - napisała w oświadczeniu Jolanta Borowska.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Zainstaluj wtyczkę Gazeta.pl na Chrome >>>

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas



Więcej o:
Komentarze (85)
Śrubka w kanapce w Costa Coffee. "Badamy sprawę. Towar został wysłany do producenta"
Zaloguj się
  • remislanc

    Oceniono 12 razy 10

    "Pan Michał poszedł na kawę. W kanapce znalazł... wkręt!"

    To poszedł pić czy żreć ?

  • m.godwin

    Oceniono 16 razy 10

    Widać mają wyśrubowane normy jakości.

  • xsawer

    Oceniono 12 razy 8

    Pan Michał napisał to co znalazł, wkręt, ale fachowcy z Gazety zrobili z tego śrubkę.

  • porannakawa01

    Oceniono 4 razy 4

    Facio do restauracji zawsze brał zdechłe muchy, w fiolce.
    Podrzucał jedną, dwie gdy już prawie wszystko zjadł i ci, aby uciszyć nie brali od niego kasy za obiad.
    Wpadł gdyż nie zaznaczał sobie gdzie już był.

  • kkrzz

    Oceniono 4 razy 4

    Kurcze, jaki ten Pan Michał ważny, w gazetach o nim piszą. Znalazł wkręta, na fan page'a pisał, i jeszcze na brytyjskiego maila, fiu fiu...

  • mr_gm

    Oceniono 4 razy 4

    I słusznie bo wszystko w Costa Coffee, to wkręt.

  • mrmouse

    Oceniono 12 razy 4

    Czy Was w Agorze to już totalnie pogrzało w to lato. Na głównej stronie zdjęcie śrubki w kanapce, a obok zdjęcie syryjskiego chłopca, który utopił się u wybrzeży Turcji. Rozumiem, że zdjęcie ma ilustrować problem uchodźców, ale umieszczanie go w takim miejscu w towarzystwie zdjęć roznegliżowanych pań to po prostu totalna znieczulica. Wstyd!

  • quesso

    Oceniono 3 razy 3

    Chyba tydzień temu na gazet.pl artykuł o Costa Coffee "Starbucks rządzi w USA, ale w Europie i Polsce to my jesteśmy numerem jeden. I to nie bez powodu", a dziś Pan Michał znalazł śrubkę w kanapce... :) Niech mi ktoś powie, że istnieje jeszcze coś takiego jak niezależność dziennikarska. Wszystko sponsorowane... :D ale ogólnie to smutne.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX