Wiceprezes Facebooka na spotkaniu z polskimi start-upami. "Jesteście siłą polskiej gospodarki"

45 mln małych i średnich firm ma swoje strony na Facebooku, a ponad 2 mln płaci za reklamy, by dotrzeć do klientów - to aż o 50 proc. więcej niż w poprzednim roku.
W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele małych i średnich firm z Polski - Lawmore, Znany Lekarz, Szyjemy Sukienki, Takie Kwiatki, Audioteka iPolka Bikes.

Z kolei z ramienia Facebooka pojawili się: Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, oraz Helen Smith, Head of Community Engagement dla małych i średnich firm na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

- Z Facebooka korzysta ponad 13 mln osób w Polsce. 84 proc. z nich jest połączonych z przynajmniej jedną firmą z sektora MŚP. Polska czerpie także korzyści z wykorzystania mobile - 75 proc. osób łączy się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, które stały się kluczowym kanałem dotarcia do klientów. Co szczególnie interesujące i wyjątkowe dla tego rynku, to to, że w porównaniu ze średnią na świecie w Polsce za pośrednictwem Facebooka wysyła się o ponad 50 proc. więcej wiadomości skierowanych do firm. Facebook na wiele różnych sposobów demokratyzuje marketing. Dokładamy wszelkich starań, aby uczynić oferowane przez nas narzędzia reklamowe jeszcze bardziej przystępnymi i łatwiejszymi w obsłudze dla firm z każdej branży i każdej wielkości. Jesteście wspaniałym przykładem, że to działa - powiedziała Nicola Mendelsohn, podsumowując spotkanie z polskimi firmami MŚP w Warszawie.

Czas najważniejszy dla MŚP

Jednym z kluczowych czynników dla małych i średnich przedsiębiorstw jest czas. Firmy tego typu dysponują z reguły ściśle ograniczonymi zasobami, dlatego nauka i wdrażanie nowych narzędzi może być często zbyt czasochłonne. Facebook, uwzględniając otrzymywane opinie, optymalizuje swoje narzędzia pod kątem intuicyjności i łatwości obsługi, dzięki czemu potencjalne możliwości znacznie przewyższają czas potrzebny do rozpoczęcia pracy.

Nie należy zapominać, że o istnieniu każdej firmy ostatecznie decyduje zdolność do realizowania założeń biznesowych. W trakcie spotkania zwrócono uwagę na wachlarz opcji pozwalających na mierzenie i analizę rezultatów działań prowadzonych na Facebooku.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas





Więcej o: