-
-
To moja branża, kilka lat w tym pracowałem, wiem, jak bankomaty komunikują się z 'centralą'; od jakiegoś czasu - szczególnie w bankomatach Euronet'u - zauważam zupełnie nieuzasadnione technicznie opóźnienia. Mogłoby się coś takiego zdarzać sporadycznie, nawet raz na kilkadziesiąt transakcji, ale to, co się dzieje obecnie to albo skutek stałego przeciążenia sieci oraz serwerów euronetu/visy/mastercard'a, albo celowe opóźnianie. W to, że Euronet oraz banki/visa/mastercard nagle zdowngrade'owały wydajność swoich sieci/serwerów, albo się zwiększyła ilość bankomatów/terminali POS, a nie nadążali ze zwiększaniem przepustowości serwerów/sieci - czyli niedoinwestowali - nie wierzę. Tym bardziej, że bankomatów niektórych banków nie mają takich problemów (łącząc się z tą samą siecią/serwerami, co Euronet). Ktoś tu ostro ściemnia.
-
-
-
Można się wkurzać ale jest to prywatna firma, która jest po to żeby przynosić zysk właścicielom. Jak kogoś wkurzają reklamy to może iść do innego bankomatu i tyle. Nie widzę powodu żeby robić z tego jakiś wielki problem. Z drugiej strony wiele banków mających do tej pory darmowe wypłaty w Euronecie już tej zalety nie ma więc ja zrezygnowałem z tych bankomatów właśnie dlatego a nie z powodu reklam. 10sekund dłużej przy bankomacie naprawdę nie robiło mi różnicy a zaletą Euronetu mimo wszystko są z reguły bardzo dobre lokalizacje (centra handlowe, Biedronki itp). Obecnie niestety żeby wybrać pieniądze z bankomatu muszę to zaplanować bo bankomat jest niestety w niezbyt dogodnej dla mnie lokalizacji.
-
-
Świetny materiał na artykuł. Niestety DSZ dał/a ciała. Po komentarzach widać, że temat budzi emocje. Można było w bardzo prosty i tani sposób przeprowadzić testy na euronetach i innych bankomatach. I wtedy uderzyć do pani rzecznik z konkretami. A tak kopa z tego wyszła, mała na dodatek.
Laska napisała do gazety z gazety napisali do eironetu, euronet napisał trzy zdania i koniec po imprezie. I #%uj, 10 minut i materiał gotowy. -
Moze i standardowa procedura. Jednak jak spotkalem jakis czas temu taka procedure w bankomacie, to nastepnym razem wybralem jezyk angielski. I jakos procedura z tym jezykiem nie wymagala juz reklamy. Jednak jezyk angielski jest prostszy. Takze dla bankomatow, dzieki czemu szybciej pracuja...
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
giuseppe53
0
Pierwsze sprawdzanie PIN jest fakiem.
Dopiero drugie sprawdza PIN na prawdę.
Wypłacałem wczoraj kasę i sie pomyliłem (czeski błąd).
Automat zły PIN zaakceptował cokolwiek by to znaczyło
i po paru reklamach zapytał ponownie po tym, jak już wpisałem ile chcę wypłacić.