Frytki z kurczaka, czarny burger i "grilled dogs". Znana sieć znów na topie

Burger King zanotował w IV kw. 2015 r. 3,9-procentowy wzrost sprzedaży w ujęciu rocznym. Żeby nadal rosnąć, znana sieć wprowadza coraz więcej nowinek do menu. W USA właśnie zaczęła sprzedawać hot dogi.
Wyniki Burger Kinga z ostatniego kwartału ub. roku dotyczą sprzedaży w porównywalnych restauracjach i nie uwzględniają wpływu zmian kursów walutowych. W osiągnięciu 3,9-procentowego wzrostu sprzedaży popularnej sieci fast food pomogły przede wszystkim nowe smaki frytek z kurczaka, a także oferta "2 produkty za 5 dolarów" oraz burger w czarnej bułce, wprowadzony do sprzedaży w Japonii w okresie poprzedzającym Halloween.

To, że Burger King w ostatnim czasie innowacyjnie podchodzi do biznesu pokazuje też debiut w menu hot dogów. 23 lutego Burger King wprowadził hot dogi do menu swoich restauracji w całych Stanach Zjednoczonych. Jeśli pomysł się sprawdzi, pojawią się pewnie również u nas.

Testerzy fast foodów już zdążyli przetestować nowe "grill dogs" z Burger Kinga. Nie narzekają.

Hot dogi są dostarczane przez firmę Kraft Heinz, która jest m.in. producentem keczupu. Mają dwie odmiany: klasyczny z keczupem, musztardą, posiekaną cebulą i przyprawami i w wersję ser plus chili.

Od 2014 r. właścicielem Burger Kinga jest kanadyjski koncern Restaurant Brands International, powstały z połączenia wspomnianej sieci oraz sieci kawiarni Tim Hortons, oferującej klientom słodkie i słone przekąski. Również Tim Hortons zanotował w IV kw. 2015 r. wzrost sprzedaży w porównywalnych restauracjach - o 6,3 proc. rok do roku.

Więcej o: