Obraz i szczerość czyli pomysły dla małego biznesu

Internet bardzo nas zmienił. Mniej uwagi zwracamy na to, co statyczne i nieruchome, bardziej zapamiętujemy elementy dynamiczne i często aktualizowane. Dlatego dziś biznes to ciągła zmiana. Ale zmiana mądra.


Samsung Smart Business fot. materiały partnera

 

Reklama skuteczna nie musi być droga

Promocja to podstawa - każdy mały biznes musi walczyć o uwagę swoich klientów. A ci atakowani są informacjami ze wszystkich stron, więc zwrócenie na siebie uwagi staje się trudne. Na szczęście dla niewielkich firm znacznie ważniejszy jest dobry pomysł i odpowiednie narzędzie, niż duże nakłady finansowe.

Bądź widoczny!

Produkcja plakatów, ulotek, sezonowe zmiany kolekcji czy menu to wydatek, na który nie zawsze można sobie pozwolić. - Często słyszymy od klientek, że nasze buty to mini dzieła sztuki - mówią Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka, właścicielki butiku Loft37 - ale i one wymagają odpowiedniej oprawy, by wydobyć z nich właściwy blask. W końcu indywidualnie zaprojektowane i ręcznie wykonane obuwie to niezliczona ilość niezauważalnych na pierwszy rzut oka detali. Ale nawet niepowtarzalne wzornictwo i styl czasem trudno wyeksponować na półce sklepowej. Właścicielki Loft37 postawiły więc na technologię i najważniejsze modele butów prezentują na ekranie Samsung Smart Business TV. To sposób na zwrócenie uwagi, bo ostry obraz o pięknych kolorach doskonale przyciąga wzrok.

Dlatego też coraz więcej małych firm decyduje się na obecność w mediach społecznościowych. Facebook czy Instagram pozwalają na prostą, wygodna prezentację produktów a jednocześnie zachowanie kontaktu z klientami. Często do sklepu przyciągnąć może niebanalne, zrobione z pomysłem zdjęcie, które zobaczymy korzystając z sieci. W małym biznesie najlepiej sprawdzają się nie wyszukane i kosztowne kampanie, a szczerość i autentyzm przekazu. Trzeba pokazywać to, co naprawdę stanowi istotę oferty i robić to z pomysłem i sercem. Klienci to docenią.

Czas to pieniądz

- W życiu jak i w biznesie ważne jest, by obserwować to co się dzieje i w zależności od tego szybko reagować - zdradzają przedsiębiorcy z popularnych warszawskich barów z burgerami Bobby Burger. Sezonowość produktów, oferty specjalne, promocje, happy hour - wszystko to sprawia, że elastyczność i częste zmiany w menu stały się warunkiem koniecznym w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Szukając rozwiązania, które wypromuje nowości, a jednocześnie pozwoli oszczędzać czas oraz obniży koszty ciągłego aktualizowania oferty i produkcji reklam, właściciele Bobby Burger wybrali zaawansowany technologicznie ekran. Dzięki niemu dokonują natychmiastowych zmian w ofercie przy pomocy telefonu komórkowego. Wystarczy zrobić zdjęcie, dodać opis i po kilku chwilach na ekranie wyświetla się nowa promocja. Przedsiębiorcy docenili także możliwość jednoczesnego wyświetlania reklam i sygnału telewizyjnego. - Dzięki ekranowi nasi klienci mogą oglądać rozgrywki sportowe, a jednocześnie widzą najnowsze promocje, na przykład Cheesy Monday - mówi Krzysztof Kołaszewski.

 

fot.materiały partnera fot.materiały partnera

 

Inwestycja na lata

Raz zainwestowane środki to skuteczna reklama przez długie lata - to jedna z wielu zalet ekranu Samsung Smart Business TV. W małych firmach ważna jest elastyczność i możliwość dopasowania sprzętu do własnych potrzeb. Ekran można więc ustawić zarówno pionowo, jak i poziomo, a także używać go przez 16 godzin bez przerwy. Do tego trzyletnia gwarancja, która daje poczucie bezpieczeństwa.

Tym, którzy nie mają czasu na samodzielne tworzenie zaawansowanych grafik przyda się oprogramowanie zawierające setki szablonów i pozwalające na wygodną konfigurację wyświetlanych treści. To upraszcza i przyspiesza przygotowanie materiałów - w końcu Samsung Smart Business TV ma być narzędziem, które ułatwi codzienną pracę i przyciągnie bezcenną uwagę klientów.