Kilkudniowa awaria banku BZ WBK. Dziś trzeci dzień problemów

BZ WBK nie działa już trzeci dzień, może czas już ich trochę objechać? Nawet Chuck im nie pomaga - piszą nasi czytelnicy na Alert24. Co się dzieje? - Nikt nic nie wie - mówią pracownicy infolinii.
"Szanowni Państwo. Od dwóch dni nie działa serwis internetowy BZ WBK. Proszę wejść na facebook.com/bzwbk i zobaczyć skargi klientów oraz kłamliwe tłumaczenie banku - czysta kpina. Pozdrawiam" - to kolejna skarga, która wpłynęła do nas od niezadowolonego klienta. Klienci narzekają, że awarie w tym banku zdarzają się często. Żartują, że przynajmniej raz na rok bank musi przestać działać na kilka dni.

Klienci banku BZ WBK nie mogli korzystać z serwisu transakcyjnego na stronie banku i zlecać przelewów. Awaria trwa mniej więcej z przerwami od trzech dni.

Bank przeprasza, ale...

Bank przeprasza i próbuje się tłumaczyć: - Szanowni Państwo, informujemy, że w przypadku niewielkiej części klientów mogą występować okresowe problemy z dostępem do serwisów transakcyjnych banku. Dotyczy to głównie osób korzystających z lokalnych dostawców internetowych. Niestety, w przypadku części Klientów nie możemy wykluczyć kolejnych przerw w dostępie do usług elektronicznych Banku Zachodniego WBK. Bank intensywnie pracuje nad całkowitym rozwiązaniem problemu. Obecnie ze względu na specyfikę problemu nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu zapewnienia niezakłócanego dostępu do usług bankowości elektronicznej. Jeszcze raz przepraszamy naszych Klientów za niedogodności.

Jednak informacje wychodzące od banku są sprzeczne. Po dodzwonieniu się na infolinię słyszymy, że wszystko działa. Z kolei od pracownika infolinii dowiedzieliśmy się, że przez awarię systemu klienci mogą się logować poprzez stronę centrum24.pl, ale ta... nie otwiera się wszystkim klientom.

Klienci żądają odszkodowań

- Szanowni "Bankowcy" w związku z licznymi awariami systemu i brakiem możliwości korzystania z konta przez klientów prywatnych i biznesowych BZ WBK jedynym sprawiedliwym rozwiązaniem będzie niepobieranie opłat za prowadzenia konta w bieżącym miesiącu. Niestety, trzeba płacić za swoje błędy... w tej sytuacji nie wystarczy "przepraszam" - jak ktoś wam jest winien choć grosik, to naliczacie karne odsetki - a co w tej sytuacji mają powiedzieć klienci? Wiele osób czeka na przelewy, ma do zapłaty rachunki, raty, a WY daliście kolejny raz ciała! Chcecie stracić kilka tysięcy "Userów", wasz wybór !!! Życzę powodzenia w dalszej walce - pisze użytkownik J.

Awaria nie tylko systemu transakcyjnego

- Dziś o godzinie 9:00 chciałem wpłacić gotówkę w oddziale Banku Zachodniego - niestety, pracownik poinformował mnie o awarii systemu i oczywiście odmówił dyspozycji - skarży się kolejny klient banku.

Na tym nie koniec. - Szanowni Klienci, problemy techniczne, z którymi boryka się Bank Zachodni WBK, dotyczą również serwisów Domu Maklerskiego. Aktualnie Inwestor online i Inwestor online FX działają poprawnie. Prosimy się logować bezpośrednio przez stronę www.inwestoronline.pla, nie przez www.dmbzwbk.pl, z którą nadal są problemy. Bez zakłóceń działają nasze systemy wewnętrzne i mamy łączność z GPW. W przypadku problemów z dostępem do Inwestora online zlecenia można składać przez telefon pod numerem 61 856 44 44. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad usunięciem awarii - dowiadujemy się z wczorajszego wpisu domu maklerskiego BZ WBK na ich stronie na Facebooku.

Do dziś nie udało się rozwiązać problemów: Szanowni Państwo, dostęp do Inwestora online nadal może być utrudniony. Poinformujemy Państwa o zakończeniu problemów. Przepraszamy za utrudnienia.

Więcej o: