Znów problemy z logowaniem w Pekao24. Bank: to większy ruch w serwisie

Czytelnicy zaczęli donosić, że jako klienci Pekao SA nie mogą zalogować się do serwisu internetowego. - Znów awaria - czytamy w zgłoszeniach. Bank odpowiada - To nie awaria. To... wzmożona aktywność.
Awaria - donoszą klienci. Nie da się zalogować do internetowego konta za pośrednictwem serwisu pekao24.pl. Bank zapobiegawczo zamieścił komunikat - że mogą wystąpić problemy techniczne. O co w tym wszystkim chodzi? - To nie jest żadna awaria. To wzmożona aktywność klientów. Polacy ruszyli na internetowe zakupy - odpowiada Katarzyna Karpiuk, rzecznik Pekao. Jej zdaniem ta "wzmożona aktywność" przed świętami sprawia problemy wszystkim bankom. Katarzyna Karpiuk oficjalnie jest optymistką i podkreśla, że "dział IT Pekao jest świadomy problemów i cały czas monitoruje sytuację."

Pekao ma złą passę. Ostatnie dni listopada - problemy z transakcjami kartowymi. Bank Pekao księgował je podwójnie raz w środę (kiedy zostały dokonane), a później dodatkowo w piątek. Te problemy zostały już usunięte, a bank zwrócił klientom pieniądze.

Nie trzeba było długo czekać na kolejne problemy. Tym razem awaria w bankowości internetowej. Jak pisaliśmy w wyborcza.biz, już po kilku dniach, 2 grudnia klienci zaczęli skarżyć się na problemy z logowaniem do serwisu pekao24.pl. Bank uspokajał wówczas, że rzeczywiście, do awarii doszło, ale jeszcze tego samego dnia informatycy ją usunęli. Małe to jednak pocieszenie dla tych, którzy mają tylko jedno konto, a chcieli skorzystać z Dnia Darmowej Dostawy.

Czy satysfakcjonuje cię tłumaczenie banku?
Więcej o:
Komentarze (1)
Znów problemy z logowaniem w Pekao24. Bank: to większy ruch w serwisie
Zaloguj się
  • romuald47

    0

    Jest pon 12-05-2019 godz 0030 i juz od rana dnia poprzedniego wciąż nie moge sie zalogować do Pekao 24. System jest nieaktywny. Podobnie wisze godz na infolinii słuchajac niechcianej muzyki przerywanej: "Przepraszamy...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX