Rzeczywistość vs reklama. Czy Mars naprawdę ma tyle karmelu, a przełamany Lion przypomina paszczę lwa?

19.09.2014 14:44
Czy Mars ma rzeczywiście tyle karmelu, a Lion przypomina paszczę lwa? To, że reklamy często mijają się z rzeczywistością wiedzą wszyscy. Ale jak daleko firmy mogą posunąć się w ich ubarwianiu? Sprawdziliśmy, jak bardzo reklamy znanych batonów są odmienne od rzeczywistości. Wynik jest zaskakujący.
Więcej o:
Komentarze (65)
Zaloguj się
  • michalcyprian

    0

    Wow! wszystkie reklamy się potwierdziły!

  • miszmasz51

    0

    Od chwili, kiedy polskich wytwórców słodyczy przejęły zachodnie koncerny - skończył się SMAK tych wyrobów. Co by reklamy nie wciskały - to jest robione na surowcach zastępczych i substancjach smakopodobnych. Ani Wedel już nie jest Wedlem, ani inne POLSKIE firmy Polskimi już nie są. Wprowadzili obce receptury, surowce zastępcze - wszystko w imię ZYSKU na maxa... skończyła się sztuka cukrownicza, zaczęło badziewie.

  • white_lake

    0

    ale o co chodzi?

  • wogonska_poezja

    Oceniono 1 raz 1

    Baton - sranie - baton - sranie - i tak już od diesięcioleci… Ludu! Opamiętajta się!

  • mathyy

    Oceniono 1 raz 1

    who cares ?

  • kniazwitold

    Oceniono 1 raz 1

    Tylko Princepolo przypomina to co pokazuje reklama i jako jedyny zawiera czekoladę z tłyszczem kakaowym bo reszta to syntetyczne gwno.

  • agentwrogiegoukladu

    0

    granice między Faktoidem a gazeta.pl zacierają się coraz bardziej

  • szary212

    0

    czy Lion przypomina paszczę lwa?
    czy po Red Bull-u NAPRAWDĘ wyrastają ludziom skrzydła?
    czy filmy dzieją się naprawdę?
    redaktorzy tak myśleli, i przeżyli szok , po prostu - szok

  • notremak

    Oceniono 3 razy 3

    To się chyba po nowemu nazywa: DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX