Oto, dlaczego British Airways jest jedną z najlepszych linii lotniczych w historii. Pierwsza klasa zachwyca

Pierwsza klasa w Dreamlinerze 787-9 to luksusowy podniebny apartament.
Dreamliner 787-9 Dreamliner 787-9 British Airways

Oto, dlaczego British Airways jest jedną z najlepszych linii lotniczych w historii. Pierwsza klasa zachwyca

British Airways to klasa sama w sobie. Dowody? W przyszłym miesiącu debiutuje nowy nabytek brytyjskiej linii lotniczej - Dreamliner 787-9. Samolot będzie obsługiwał rejs z Londynu do Delhi. To, co najbardziej cieszy oko na pokładzie to pierwsza klasa nowego Dreamlinera. Jak wygląda?

Dreamliner 787-9 Dreamliner 787-9 British Airways

Pierwsza klasa w British Airways

Jak podają brytyjskie linie lotnicze, w pierwszej klasie będzie mogło lecieć tylko ośmiu pasażerów, a nie czternastu jak dotychczas

Dreamliner 787-9 Dreamliner 787-9 British Airways

Pierwsza klasa w British Airways

Dużym ułatwieniem mają być czujniki inteligentnego światła, które będą dopasowywać się do pór dnia, tak aby pasażerowie mogli spokojnie zasnąć podczas podróży

Dreamliner 787-9 Dreamliner 787-9 British Airways

Pierwsza klasa w British Airways

Każde siedzenie to niejako oddzielny apartament wyposażony w zestaw funkcji, takich jak ułożenie fotela, sterowanie światłem czy kąt nachylenia multimedialnych monitorów. Wszystkim sterujemy za pomocą wyglądającego jak smartfone pilota

Dreamliner 787-9 Dreamliner 787-9 British Airways

Pierwsza klasa w British Airways

Kabiny zostały tak zaprojektowane, aby wszystkie rzeczy pasażerów znajdowały się w zasięgu ręki. Zadbano nawet o specjalną szafkę na płaszcz lub świeży garnitur

Dreamliner 787-9 Dreamliner 787-9 British Airways

Pierwsza klasa w British Airways

Fotele zostały wykończone w wysokiej jakości skóry.

Nowy Dreamliner zadebiutuje 25 października. Ceny za przelot są astronomiczne. Za pierwszą klasę przyjdzie nam zapłacić blisko ponad 5,5 tys. funtów, czyli ok. 31 tys. zł.

Więcej o:
Komentarze (19)
Oto, dlaczego British Airways jest jedną z najlepszych linii lotniczych w historii. Pierwsza klasa zachwyca
Zaloguj się
  • xsawer

    Oceniono 3 razy 3

    Phi, też mi luksus. Ja nabyłem na kredyt na trzydzieści lat wspaniały apartament na Białołęce, o powierzchni 36 m2.

  • cmok_wawelski

    Oceniono 4 razy 2

    LOT zamiast nabyc/wypozyczyc 10-16 nowych B767 za polowe ceyny 787 polikwidowal trasy (np. Newark, gdzie latali 23 lata) i z 8 szt 787 za 1 mln USD/szt/mies. 2 szt. wypozycza w czaret do roznych 'lowcostow'. Np. Norwegian, ktory ma swoje 9szt. 787 , 10-ty bierze wlasnie z LOTu. Ten lotowski ma o ponad 40 mniej foteli, przez co jest bardziej komfortowy dla posazerow Norwegian, ktorzy normalnie lataja jak sardynki.

    Po jakiego swiecacego grzybka nowa trasa z WAW do Tokyo w srodku zimy? Chyba tylko po to zeby wozcic piekne czyste zielone polskie powietrze tak jak teraz do Pekinu.

  • takaprawda2014

    Oceniono 8 razy 2

    A jak samolot walnie o ziemię to zginą z taką samą klasą jak Ci w pozostałych klasach.

  • stylistka18

    0

    Czyli tak wygląda prawdziwa biznes klasa:D Poziom wykonania taki jak w prowadzi Oknoplast :D

  • tomchambers

    0

    poki co standard BA na lotach transoceanicznych jest tragiczny, zawsze wybieram loty operowane przez AA.

  • Ku Ba

    Oceniono 2 razy 0

    Poprzedziliście reklamę BA, własnymi reklamami i oto dlaczego jesteście jednym z najgłupszych polskich serwisów.

  • wojtem

    Oceniono 3 razy -1

    To wyglada na klase biznes a nie na pierwsza klase. Jesli to pierwsza klasa, to raczej kiepska

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX