Zbliżeniówką zapłacisz za ciuchy w Esprit, Mexx i Mango

Od marca kartami zbliżeniowymi można płacić w sklepach należących do sieci Ultimate Fashion. A Inteligo wprowadza taką kartę dla klientów biznesowych.
Ultimate Fashion zarządza siecią ponad 110 sklepów w całej Polsce. Należą do niej m.in. takie marki jak Aldo, Esprit, Mexx, Mango, New Look, Hugo Boss, River Island czy Wallis. Firma wyposażyła właśnie swoje sklepy w terminale do akceptacji kart z technologią zbliżeniową MasterCard PayPass.

Co to oznacza? Kartą zbliżeniową MasterCard PayPass można płacić za zakupy bez wypuszczania jej z rąk. Wystarczy zbliżyć ją do specjalnego czytnika przy sklepowej kasie. Jeżeli wartość zakupów nie przekracza 50 zł, nie trzeba też podawać kodu PIN karty. A jeśli rachunek jest wyższy, wtedy sprzedawca poprosi nas o podanie kodu. Technologia zbliżeniowa może być zaszyta nie tylko na kartach debetowych, kredytowych i przedpłaconych, ale również w zegarkach, brelokach czy specjalnych naklejkach (np. na telefon komórkowy).

Karty zbliżeniowe z logo MasterCarda wydaje już kilkanaście banków: Pekao, BZ WBK, ING Bank, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank PBC, Invest-Bank, Millennium, Polbank, Raiffeisen Bank, Getin Noble Bank, BNP Paribas Fortis i GBW. Ma je też Inteligo, ale teraz wprowadza również debetową zbliżeniówkę dla klientów biznesowych - MasterCard Business PayPass. - Wprowadzenie tej karty do rachunków firmowych w Inteligo jest pierwszym krokiem w zapowiadanym odnowieniu oferty dla przedsiębiorców - zapewnia Jacek Komaracki, szef projektu Inteligo.

Z nowej karty mogą skorzystać klienci, którym kończy się termin ważności starej karty debetowej oraz nowi, składający wnioski o otwarcie konta.

Obok MasterCarda płatności zbliżeniowe w Polsce rozwija jednocześnie druga organizacja płatnicza Visa pod nazwą payWave.

Więcej o: