Kaufland obniża ceny nawet o 30 proc. Walczy o klientów z dyskontami

Należąca do niemieckiej grupy Schwarz sieć hipermarketów mocno obniżyła ceny w swoich niektórych warszawskich sklepach. Kaufland obniża ceny tam, gdzie jest największa konkurencja, a jego sklepy konkurują z takimi sieciami jak Tesco czy Biedronka.
Jak informuje serwis Dlahandlu.pl, Kaufland już w połowie marca ostro zredukował ceny 3-4 tys. towarów w swoich trzech sklepach - w Warszawie przy ul. Birżańskiej oraz Korkowej i w podwarszawskich Ząbkach. - W ciągu ostatnich miesięcy w Warszawie i okolicach bardzo mocno spadły ceny. Ta akcja ma na celu dostosowanie ich do poziomu na lokalnych rynkach, na których działamy - wyjaśnia Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy firmy Kaufland Polska Markety. Jak tłumaczy, akcja ta ma podkreślić cenową konkurencyjność sklepów Kauflandu, a ceny niektórych produktów zostały obniżone nawet o 30 proc. - Chcemy pokazać, że oferujemy naszym klientom ceny dyskontowe - dodał Kaduczak.

Czytaj więcej: Dyskonty dystansują markety. Lidl i Kaufland gonią Biedronkę

Promocja polegająca na ostrych obniżkach cen jest prowadzona w sklepach Kaufland od roku, nie ma jednak charakteru ogólnopolskiego.

Niemiecka sieć marketów przeprowadza tak duże lokalne akcje tylko w przypadku jednego-dwóch sklepów na terenie kraju.

Kaufland to sieć sklepów należąca do niemieckiej grupy Schwarz, która kontroluje też dyskontową sieć Lidl. Według stanu na koniec lutego Kaufland miał w całej Polsce 162 sklepy.

Czytaj więcej: Hipermarkety jak dyskonty, dyskonty jak markety. Ruszył cenowy wyścig