Legendarna kampania Pepsi w Polsce. "Ślepy test" smaku

Pierwszy raz w Polsce Pepsi przeprowadzi znaną na świecie kampanię "Wyzwanie smaku" (Pepsi challenge). Przez trzy miesiące w czasie publicznych imprez każdy będzie mógł wziąć udział w teście, który pozwoli mu na porównanie smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów typu - Pepsi i Coca-Cola
Jak podają przedstawiciele Pepsi, ideą akcji jest zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i wybrania, który z oferowanych napojów lepiej im smakuje. Na czym polega test? - Uczestnik testów dostaje do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybiera bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane będą w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek - mówi Jacek Łęski z Influent.pr.

Zobacz promocję akcji Pepsi "Wyzwanie smaku"



Kampania prowadzona będzie od początku lipca do końca września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce. Ostateczny harmonogram akcji jest jeszcze ustalany.

Analogiczna akcja Pepsi jest prowadzona m.in. w Stanach Zjednoczonych i Australii od ponad 20 lat pod nazwą "Pepsi challenge".

Zobacz test smaku w reklamie Pepsi z 1983 roku:



Coca-Cola stawia na imiona

Coca-Cola od kilku tygodni prowadzi na całym świecie kampanię polegającą na sprzedawaniu butelek i puszek z nadrukowanymi imionami. Hasłem głównym kampanii jest "Podziel się radością".

Reklamę Coca-Coli zdążyła już sparodiować internetowa grupa Abstrachuje.tv. W spocie, który nawiązuje do oryginalnej wersji amerykańskiego koncernu, młodzi ludzie zamiast "radością" dzielą się "szczerością". Zamiast imion mamy obelżywe określenia typu "zdzira", "gimbus", "lamus", "słoik" etc.

Zobacz parodię reklamy Coca-Coli:



Czy da się odróżnić w smaku Pepsi od Coca-Coli?
Więcej o: