Biedronka otwiera sezonowe kina. Prawie jak mecenas kultury
Dyskonty Biedronka uruchamiają na czas wakacji letnie kino objazdowe, które odwiedzi nie tylko turystyczne miejscowości. 7-metrowy ekran rozstawiony zostanie na sklepowych parkingach. Inny pomysł na zachęcenie klientów ma Lidl, który mocno inwestuje w kampanie reklamowe.
Sieć sklepów Biedronka wyrasta na mecenasa kultury. W tym roku po raz pierwszy sklepy organizują wakacyjny cykl seansów filmowych. Od 15 lipca do 14 sierpnia letnie kino Biedronki zagości w dwudziestu często odwiedzanych w tym okresie miejscowościach w Polsce. A wszystkie seanse będą bezpłatne.
Firma nie chce eksperymentować z repertuarem i pokaże filmy, które są już dobrze znane polskiej widowni. Będzie to na przykład frekwencyjny hit ubiegłego roku, czyli "Jesteś Bogiem" opowiadający historię grupy Paktofonika. Film w kinach obejrzało 1,4 mln osób. Ale będą też inne produkcje, np. "Amelia" czy "Nietykalni".
Wszystkie seanse w lipcu rozpoczynać się będą o godz. 21.30, a w sierpniu o godz. 21. Filmy będą wyświetlane na ekranie o wysokości 7 metrów, który rozstawi firma Outdoor Cinema. Choć filmy będą wyświetlane na parkingach, nie będzie to kino samochodowe. Kto przyjdzie wcześniej, będzie mógł zająć miejsce na leżaku.
A Lidl pompuje reklamy
Letnie kina plenerowe to żadna nowość. Organizują je różne firmy, np. Orange. Po raz pierwszy jednak do takich przedsięwzięć zabrała się sieć sklepów, która jeszcze kilka lat temu kojarzyła się z towarami nie najwyższej jakości i sporami z pracownikami.
Nie wiadomo, ile kosztuje zorganizowanie kina letniego i jak zmieni to postrzeganie marki. Za to inna sieć dyskontów - Lidl - również inwestuje w swój wizerunek, jednak idzie zupełnie inną drogą. Według danych firmy Nielsen w pierwszym tygodniu lipca sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 3,6 mln zł i jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu firm z największymi wydatkami na reklamę. Oznacza to wzrost w skali roku aż o połowę.
Od kilkunastu miesięcy reklamowymi twarzami Lidla są znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, do których w marcu dołączył cukiernik Paweł Małecki.
Firma nie chce eksperymentować z repertuarem i pokaże filmy, które są już dobrze znane polskiej widowni. Będzie to na przykład frekwencyjny hit ubiegłego roku, czyli "Jesteś Bogiem" opowiadający historię grupy Paktofonika. Film w kinach obejrzało 1,4 mln osób. Ale będą też inne produkcje, np. "Amelia" czy "Nietykalni".
Wszystkie seanse w lipcu rozpoczynać się będą o godz. 21.30, a w sierpniu o godz. 21. Filmy będą wyświetlane na ekranie o wysokości 7 metrów, który rozstawi firma Outdoor Cinema. Choć filmy będą wyświetlane na parkingach, nie będzie to kino samochodowe. Kto przyjdzie wcześniej, będzie mógł zająć miejsce na leżaku.
Data | Miejscowość | Film | |
15.07 | Pisz | 80 milionów | |
16.07 | Giżycko | Nietykalni | |
17.07 | Mrągowo | Jesteś Bogiem | |
18.07 | Bartoszyce | Amelia | |
22.07 | Lidzbark Warmiński | 80 milionów | |
23.07 | Ryn | Nietykalni | |
24.07 | Ełk | Amelia | |
25.07 | Augustów | Saga Zmierzch: Przed świtem | |
29.07 | Elbląg | Nietykalni | |
30.07 | Mrocza | 80 milionów | |
31.07 | Żnin | Jesteś Bogiem | |
01.08 | Września | Amelia | |
05.08 | Ustka | Saga Zmierzch: Przed switem | |
06.08 | Władysławowo | Nietykalni | |
07.08 | Kołobrzeg | Jesteś Bogiem | |
08.08 | Kamień Pomorski | Amelia | |
09.08 | Świnoujście | Jesteś Bogiem | |
12.08 | Orneta | 80 milionów | |
13.08 | Morąg | Nietykalni | |
14.08 | Pasłęk | Jesteś Bogiem |
Letnie kina plenerowe to żadna nowość. Organizują je różne firmy, np. Orange. Po raz pierwszy jednak do takich przedsięwzięć zabrała się sieć sklepów, która jeszcze kilka lat temu kojarzyła się z towarami nie najwyższej jakości i sporami z pracownikami.
Nie wiadomo, ile kosztuje zorganizowanie kina letniego i jak zmieni to postrzeganie marki. Za to inna sieć dyskontów - Lidl - również inwestuje w swój wizerunek, jednak idzie zupełnie inną drogą. Według danych firmy Nielsen w pierwszym tygodniu lipca sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 3,6 mln zł i jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu firm z największymi wydatkami na reklamę. Oznacza to wzrost w skali roku aż o połowę.
Od kilkunastu miesięcy reklamowymi twarzami Lidla są znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, do których w marcu dołączył cukiernik Paweł Małecki.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Małe spięcie na linii Kanada-USA. Poszło o kontrowersyjny rurociąg. Biden zadzwonił do Trudeau
-
Europa przedłuża restrykcje: wydłużone lockdowny, godzina policyjna, zawieszone nabożeństwa
-
Rządowy pełnomocnik ds. szczepień: Pfizer zmienił zasady gry. Mamy odpowiedź koncernu
-
Miliard dolarów w loterii. Trzecia najwyższa wygrana w USA w historii padła w Michigan
-
Bill Gates zaszczepił się przeciwko koronawirusowi. "Czuję się świetnie"
- Nasza Galaktyka Droga Mleczna jest zdeformowana. To efekt zdarzenia sprzed 3 mld lat
- Ujemne stopy procentowe w Polsce? Samcik: Możemy sobie zepsuć wartość pieniądza [STUDIO BIZNES]
- Zakaz handlu. Czy 24 stycznia to niedziela handlowa? Czy sklepy są dziś otwarte?
- Globalny zakaz broni jądrowej wszedł w życie. Ale nie podpisały go ani USA, ani Rosja
- Parlament Europejski nie chce cyfrowych niewolników. "Nie" dla bycia online przez cały czas