Tesco uruchamia market przyszłości - a w nim kosmetyczka, joga czy kącik dla dzieci

W Watford w Wielkiej Brytanii uruchomiony został pierwszy hipermarket Tesco Extra w zupełnie nowej odsłonie. Wyglądem i ilością usług dodatkowych bardziej przypomina galerię handlową niż tradycyjny market - podaje portal Retailgazette.co.uk
W nowej odsłonie Tesco Extra znalazły się: kącik dla dzieci, kosmetyczka, piekarnie Euphorium Bakery i The Bakery Project, restauracja Giraffe, stoisko z odzieżą F&F, apteka, optyk, a także sala do ćwiczeń jogi i punkt, w którym można uczestniczyć w lekcjach gotowania. Jak podaje Tesco, w salonie urody w hipermarkecie klienci będą mogli poddawać się zabiegom już od 5 funtów. Do tego klienci podczas robienia zakupów mogą napić się darmowej kawy czy herbaty.

- Watford wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, których sposób robienia zakupów uległ diametralnej zmianie. Coraz więcej klientów robi zakupy, traktując to jako sposób na spędzenie wolnego czasu. Chcą poszukać ubrań, zjeść posiłek czy napić się kawy podczas robienia cotygodniowych zakupów - mówi Chris Bush z brytyjskiego Tesco.

Hipermarket w Watford będzie na razie jedynym odmienionym w ten sposób punktem Tesco Extra. Jeżeli nowa forma spodoba się klientom, brytyjska sieć będzie chciała modyfikować kolejne palcówki. Sklep w Watford otwarty jest 24 godziny na dobę, przez sześć dni w tygodniu.

Na razie nie ma informacji, czy sieć wprowadzi odmienioną wersję Tesco Extra także w Polsce. Na polskim rynku firma działa od 1995 roku i zatrudnia blisko 30 tys. pracowników w sklepach, centrach dystrybucji oraz biurach. Brytyjska spółka w Polsce ma 450 sklepów.

Więcej o: